![]() |
|
Jaaa, daar is-ie dan eindelijk! Het geweldige onderzoek waar jullie al weken op zitten te wachten..
![]() Ik moet dus voor een vak een onderzoekje uitvoeren en het is allemaal heel erg simpel en zo, maar ik heb dus wel voldoende proefpersonen nodig dus het zou heel erg fijn zijn als jullie 5-10 minuten van jullie tijd willen vrijmaken om even deze online enquete in te vullen. ![]() Je kunt alleen meedoen als: -Je tussen de 14 en 31 jaar oud bent -Nederlands je (enige) moedertaal is -Je geen taalproblemen hebt, zoals dyslexie of ESM (stotteren telt niet als taalprobleem en als je twijfelt over iets, vraag het dan even) En je laptop/computer moet redelijk hard kunnen want de zinnen zijn gewoon bij mij thuis met een crappy microfoon ingesproken en zijn niet zo hard (en ook niet ruisvrij ![]() ![]() Anyway, als jullie meedoen dan helpen jullie mij de wereld redden (natuurlijk) en dan krijgen jullie m'n eeuwige dank en liefde ![]() ![]() ![]() *klik op mij om aan dit geweldige onderzoek mee te doen* (je kunt de waarschuwing die je aan het begin krijgt negeren) Oh ja, willen jullie alsjeblieft niet inhoudelijk ingaan op het onderzoek voordat het is afgerond (ik laat 't wel weten wanneer dat zo ver is). Als je erachter komt wat ik onderzoek, jeej leuk voor jou, maar hou het alsjeblieft voor je. Anders dan is m'n -toch al veel te kleine en slecht-gecontroleerde- onderzoek volledig verpest ![]()
|
![]() |
|
Nou, ik krijg de pagina niet geladen
![]() De wachttijd voor de verbinding is verstreken De server op www.surveygizmo.com doet er te lang over om te antwoorden. Geen idee of mijn internet zo brak is, of dat het de site is.
||
![]() |
Citaat:
|
Ik krijg die site met zowel Firefox als Chrome niet geopend
![]() ![]() Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.surveygizmo.com Waarom kan ik als enige niet op de site komen? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig heb ik hem dan niet afgemaakt xd had het niet goed gelezen dus begon wel maar kon het niet goed verstaan snapte er ook helemaal niks van xd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze moet al blij wezen dat ik stopte Laatst gewijzigd op 09-01-2013 om 21:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heel erg bedankt in ieder geval aan de mensen die 'm tot nu toe hebben ingevuld (of wilden invullen maar niet konden/mochten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|