Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet altijd hele middag blokken om beetje op een 7 te komen voor en 5,5 ofzo On : kan je niet praten met iemand van school ofzo ? Laatst gewijzigd op 09-01-2013 om 11:44. |
![]() |
|
ik ben verhuisd naar het buitenland waardoor ik niet meer door kon gaan met school schoolsysteem is anders hier geloof me maar ik ben veel langer thuis aan het luiren ik slaap soms tot 1/3 in de middag ik doe helemaal niks wel een paar klusjes thuis maar dat is het maak je geen zorgen en negeer je medeleerlingen die je niet mag maak geen paniek gewoon naar school gaan vooraan zitten alleen je aandacht aan de les besteden extra vragen stellen over de lessen die je misschien niet snapt probeer extra opdrachten dan hoef je na een tijdje minder te blokken om te slagen weet je wat elke keer als het klote s dan niet gelijk o nee niet weer dit is klote, ik kan dit niet, hun zijn zo en dat enzv. deze dingen niet meer tegen je zelf zeggen veel geluk probeer positief te zijn ook al is het niet leuk anders gaat een jaar niet snel door ik verhuisde naar nederland 3 jaar geleden want dit is mijn tweede verhuizing naar het buitenland opeens ben je in nederland vreemde mensen vreemde stad iedreen is minstes 3 jaar jonger dan mijn in mij klas
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Algemene schoolzaken |
Ik voel me niet veilig op school! naomikiryuu | 9 | 08-03-2012 14:56 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 | |
Psychologie |
Terug naar school gaan.. Quiana | 12 | 18-10-2002 15:44 | |
Algemene schoolzaken |
ik kan nie meer naar school dreamster1987 | 26 | 27-09-2002 21:27 | |
Psychologie |
nie meer naar school kunnen door de depressie (misschien wel meer) dreamster1987 | 13 | 19-09-2002 13:28 |