Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2013, 15:51
Verwijderd
Bij de C1000 waren de aardappelschijfjes in de reclame: 3 zakken voor 1 euro, aangezien ik de laatste tijd dat vaak in de over klaarmaak met kip, heb ik 3 zakken meegenomen. Nu vroeg ik me af of ik zo'n zakje kan invriezen, via Google kreeg ik niet echt duidelijke antwoorden en op het zakje staat niets over invriezen.
Ik dacht dat ik het voor een euro wel kon proberen, dan is dat ook handig voor de toekomst, niet teveel verloren als het niet lukt, maar ik zou wel willen weten of het mogelijk zou moeten zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2013, 15:57
Verwijderd
Mijn moeder vroor die altijd gewoon in en ik leef nog steeds. Gewoon doen dus
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 17:22
Verwijderd
Mja, ik ben niet zo bang om dood te gaan van ingevroren eten ^^ ook houdbaarheidsdata jagen me niet erg veel angst aan bij de meeste dingen (al is macaroni stroganoff mix van meer dan een jaar oud niet smakelijk meer, maggi daarentegen kan nog prima na 10 jaar ), maar ik was benieuwd of dat de structuur het wel aan zou kunnen. Maar dat is wel handig dan, dan ga ik die wat vaker in de reclame aanschaffen!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 18:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zijn de diepvriesaardappelschijfjes niet veel goedkoper? Ik betaal voor 1 kg 0,80 ofzo, terwijl 600 gram verse hier meer dan een euro kosten.
Edit: alhoewel, 3 zakken voor 1 euro is vast wel goedkoper, die zullen vast meer dan 350 gram zijn.
Nou ja, aardappelschijfjes in de vriezer is al-tijd handig!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 19:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het kan wel hoor Mijn schoonmoeder doet het ook altijd. Ze zijn een beetje zompig als je ze ontdooid voor gebruik en vallen in de pan wat sneller uit elkaar dan verse maar ze zijn nog prima te eten. Je kan misschien ook proberen ze bevroren te bakken. Voor in de oven kan ook wel prima nog, dat heb ik ook wel eens gedaan.
Oud 14-01-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Zijn de diepvriesaardappelschijfjes niet veel goedkoper? Ik betaal voor 1 kg 0,80 ofzo, terwijl 600 gram verse hier meer dan een euro kosten.
Edit: alhoewel, 3 zakken voor 1 euro is vast wel goedkoper, die zullen vast meer dan 350 gram zijn.
Nou ja, aardappelschijfjes in de vriezer is al-tijd handig!
Normaal wel, maar het zijn 3 zakken à 450 gram en ik kan er nu al een vers gebruiken, een 2e eventueel bewaren voor over een paar dagen en een 3e invriezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten