Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal heel erg bedankt voor al jullie reacties.
ik snap dat sommigen het leeftijdsverschil een beetje groot vinden maar ze is heel volwassen voor haar leeftijd. wat ik eigelijk vooral wilde weten was hoe ik haar moet benader, dus hoe en waarneer ik haar moet vertellen wat ik voel. Groet Luc P.S. wij zitten niet samen op school of op een sport. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-Misschien fiets je dagelijks langs haar basisschool en zit jouw broertje/zusje ook op die school, dan doe je alsof je op je broertje/zusje wacht en kun je haar aanspreken wanneer je haar ziet. -Misschien zit zij in de buurt wanneer je bij je vriend thuis bent, en als je vriend dan even weg is kun jij best iets tegen haar zeggen, niet meteen ik vind je leuk maar gewoon een gesprek. -Misschien zoekt haar moeder wel een oppas om op haar te letten.... Nee doe dat maar niet... -Misschien kom je haar random tegen, wacht zij op iemand en staat dus alleen, misschien heeft ze ooit een lekke band of glijdt ze uit en kun jij toevallig helpen. Of misschien houdt het lot jullie uit elkaar en komen jullie elkaar nooit tegen. Maar doe het in ieder geval niet bij haar thuis in het bijzijn van haar ouders, en bij voorkeur ook niet als je vriend erbij is, ouders kappen je gauw af en met je vriend erbij is nogal ongemakkelijk voor haar. Verder zou je de kansen moeten grijpen die er zijn. |
![]() |
|
Sowieso gewoon zorgen dat je met haar praat, dat het normaal wordt dat jullie even een gesprekje maken, dat soort dingen.
En toen ik 12 was, was ik verliefd op iemand van 15. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |