Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2013, 12:21
loveyou123
loveyou123 is offline
ik heb hier ergens gelezen dat het ook leuk kan zijn om een panty in je vagina te stoppen en dan langs je clitoris er weer uit te trekken maar kan dat en is dat veilig? en hoe krijg je hem er in? mij lijkt het wel lekker om te doen maar eerst wil ik deze vragen beantwoord hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 12:24
Verwijderd
Zeker ergens op internet gelezen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 12:29
loveyou123
loveyou123 is offline
nope hiero bij een topic.....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 13:25
Masterman10
Masterman10 is offline
ten 1e alles ken...en ten 2e wrm zou het nie veileg zijn?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 15:51
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
nope hiero bij een topic.....
Er is inderdaad een topic waar ergens in staat waar je met een panty je clitoris kan stimuleren.
Misschien het topicje opnieuw lezen? ik zal hem even opzoeken en hem hieronder plaatsen voor je, als je wilt
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 15:54
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
ik heb hier ergens gelezen dat het ook leuk kan zijn om een panty in je vagina te stoppen en dan langs je clitoris er weer uit te trekken maar kan dat en is dat veilig? en hoe krijg je hem er in? mij lijkt het wel lekker om te doen maar eerst wil ik deze vragen beantwoord hebben.
Dit is de gene die je bedoelde denk ik:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1814585

Hoe moet je hem erin krijgen? Tsja, is toch altijd zelf proberen

Laatst gewijzigd op 01-02-2013 om 07:09.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 17:12
monopoly
monopoly is offline
Een lang voorwerp in de panty doen??
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 17:39
Em.
Em. is offline
Citaat:
Een lang voorwerp in de panty doen??
En wat dan als de panty scheurt? Panty's zijn niet echt bijzonder sterk en straks zit je met je panty in je handen en één of andere voorwerp in je kut dat je er dan maar weer uit moet zien te vissen (als het je zelfstandig lukt ).

Ik kan me trouwens maar lastig voorstellen dat een panty veel toevoegt. Ik vind het vooral heel omslachtig klinken.
Oud 31-01-2013, 19:09
Pluis
Pluis is offline
Het lijkt me vooral niet zo heel erg fris, je weer maar nooit wat er allemaal aan bacteriën op die panty zit. En dan zit je daarna met zo'n ondergesopte panty in je handen, volgens mij zou de opwinding me daar compleet van vergaan
Oud 01-02-2013, 03:21
Verwijderd
Waarom panty's? Heb je daar een speciale voorkeur voor of wil je gewoon een item langs je clit schuren? Lijkt mij zo lastig dat het je kut nogal uitdroogt.

Pluis: seks is sowieso niet echt 'fris'. Er zitten dan ook 'onfrisse' bacterieën over je hele lichaam. Alsof dat een argument is om iets niet te doen. Zelfde geldt voor een volgesopte panty, een volgespoten condoom haalt ook de opwinding nogal weg als je daar uitgebreid naar gaat zitten kijken, maar dat houdt mensen niet tegen het toch te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 23:37
Volk
Volk is offline
Nou Pip, ik gebruik toch echt geen volgespoten condooms hoor!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 00:00
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Nou Pip, ik gebruik toch echt geen volgespoten condooms hoor!
Waar is hier de "Like" knop?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 13:04
Pluis
Pluis is offline
Een gebruikt condoom stop je niet weer terug in je vagina. Het het lijkt me dat je van een keer met die panty langs je clit rossen niet gelijk een hoogtepunt bereikt. Dus dan zul je toch echt dat volgesopte ding weer terug moeten stoppen. Van die gedachte krijg ik de kriebels.
Begrijp me niet verkeerd: wie het geil vindt moet het vooral doen. Ik meld alleen dat het mij alles behalve interessant lijkt.
Oud 30-03-2013, 09:42
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Je maakt je doos goed nat en dan
Stop je de panty er met je vingers in.
Je voelt bij het lopen de panty kneden en je vorm aan nemen het voelt lekker vol .geen mouse panty gebruiken.dan ga je gemakkelijk liggen en trekt de panty er langzaam uit over je clitoris terwijl je je spieren spant en ontspant.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 18:47
Verwijderd
ik denk dat het niet veilig is, ook als je panty gewassen is zitten er nog bacteriën op.
dat gezegd hebbende is het dus niet verstandig om iets wat je in het dagelijks leven aan je lichaam draagt te gebruiken om in je lichaam te stoppen, een ontsteking aan je schaamlippen kan fataal zijn, als dit gebeurt kunnen je schaamlippen 'ziek' worden door een bepaalde schimmel en zullen ze in het ergste geval verwijdert moeten worden,
nee, ik zou het niet proberen hoe lekker/opwindend het ook klinkt,

groetjes,

Diego
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 20:24
Pluis
Pluis is offline
Gast, doe normaal. je schaamlippen "ziek" door een bepaalde schimmel en amputeren? Kom nou. Als je haar dan al bang wil maken voor infecties, zou ik het eerder hebben over inwendige infecties.
Oud 30-03-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Gast, doe normaal. je schaamlippen "ziek" door een bepaalde schimmel en amputeren? Kom nou. Als je haar dan al bang wil maken voor infecties, zou ik het eerder hebben over inwendige infecties.
Hij weet dat nog allemaal niet, hij is tenslote 12 jaar en een jongen, en weet nog niet dat schaamlippen verwijderen niet kan
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 21:42
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hij weet dat nog allemaal niet, hij is tenslote 12 jaar en een jongen, en weet nog niet dat schaamlippen verwijderen niet kan
verwijderen gaat prima, het is meer de noodzaak die niet zo snel bestaat En dat dat je niet gauw fataal wordt.
Oud 30-03-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
verwijderen gaat prima, het is meer de noodzaak die niet zo snel bestaat En dat dat je niet gauw fataal wordt.
Lijkt me heel raar, maar weet zeker dat ze niet weg hoeven door met je panty in je vagina te stoppen ;p
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 22:09
tomska
tomska is offline
Citaat:
Lijkt me heel raar, maar weet zeker dat ze niet weg hoeven door met je panty in je vagina te stoppen ;p
volgens mij worden ze in afrika vaak 'besneden'... maarre kan je niet iets ipv een panty gebruiken dat wel veilig is??
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 22:10
Verwijderd
Oke ik voel me dom, maar oke op dit gebied ben ik ook oficeel dood
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 23:36
Verwijderd
Citaat:
volgens mij worden ze in afrika vaak 'besneden'... maarre kan je niet iets ipv een panty gebruiken dat wel veilig is??
Volgens mij is het hele idee van een pantyfetisj dat je graag dingen met pantys doet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 23:40
Verwijderd
zolang iemand zijn penis na het klaarkomen er niet aan heeft afgeveegd is het veilig
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 07:33
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Wat een ophef ,
Ik doe het al jaren en heb nergens last van.
Overal zitten bacterien aan.
hoeveel mensen hebben de dildo in de sokkenla liggen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 08:59
Verwijderd
Citaat:
zolang iemand zijn penis na het klaarkomen er niet aan heeft afgeveegd is het veilig
Er zijn meerdere soorten veilig.
Citaat:
Wat een ophef ,
Hoe weet je dat het nog geen onontdekte problemen heeft geleverd of zal leveren? En al gaat het mis bij een op de tien, dat is een veel hoger risico dan bij alternatieven. Een dildo kun je bij juist gebruik wel veilig gebruiken. Een panty kan veel eenvoudiger stof en schimmels bevatten. Wil je het toch doen dan prima, ieder waar ie zin in heeft. Maar haal er geen rare argumenten bij om anderen of jezelf voor de gek te houden. Je loopt risico en jij vindt dat acceptabel. Prima.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 21:58
loveyou123
loveyou123 is offline
ik ga het niet doen klaaar!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
sorry, probeer niemand te scaren maar het kan wel, zo is het nou eenmaal
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 21:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 02-04-2013, 00:32
Knuffelbeer72
Knuffelbeer72 is offline
Citaat:
Je voelt bij het lopen de panty kneden en je vorm aan nemen het voelt lekker vol .geen mouse panty gebruiken.dan ga je gemakkelijk liggen en trekt de panty er langzaam uit over je clitoris terwijl je je spieren spant en ontspant.
Dat klinkt wel geil zeg
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 00:35
Knuffelbeer72
Knuffelbeer72 is offline
Citaat:
Citaat:
Wat een ophef ,
Precies. Zolang jij weet wat je doet en het lekker vindt, moet je gewoon lekker doorgaan. Ik vind panty's trouwens ook heerlijk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je dat vandaan?

Ik denk dat je nog meer kans hebt op infecties door je handen niet te wassen voor de seks. Je sokken, die je met diezelfde handen uittrekt, zullen veel meer bacteriën bevatten dan een schone panty. Toch doet niemand daar panisch over en levert dat normaliter ook geen problemen op. Vagina's zijn zelfreinigende organen. Seks is niet steriel.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 19:16
bikinigek
bikinigek is offline
koop van die geisha balletjes
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je dat vandaan?

Ik denk dat je nog meer kans hebt op infecties door je handen niet te wassen voor de seks. Je sokken, die je met diezelfde handen uittrekt, zullen veel meer bacteriën bevatten dan een schone panty. Toch doet niemand daar panisch over en levert dat normaliter ook geen problemen op. Vagina's zijn zelfreinigende organen. Seks is niet steriel.
Infecties blijven infecties, met de gevolgen van dien
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Infecties blijven infecties, met de gevolgen van dien
Ja, en AIDS blijft AIDS, maar dat maakt de stelling 'je krijgt AIDS van snoepjes eten' niet minder onwaar.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 22:45
mr beats
mr beats is offline
volgens mij kun je dit gewoon doen met een panty
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 08:58
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Je hebt er ervaring mee? Niet? Waarom dan reageren? :/
Oud 27-08-2013, 20:34
bikinigek