Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 10:26
JBOY
JBOY is offline
hallo ik ben 13 en ik ben gwn al altijd alleen geweest op valentijnsdag nooit iets gekregen en ik zie dan altijd mensen elkaar iets geven of elkaar knuffelen ik word dan automatisch aggressief door eenzaamheid wat moet ik doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2013, 10:38
bloodyb
bloodyb is offline
Hey, je bent pas 13. En er zijn tig jongens en meisjes van jouw leeftijd die nog nooit wat voor Valentijnsdag hebben gekregen. Zijn er geen meisjes bij je op school of op een sportclub of zo die je leuk vindt? Spreek ze eens aan en vraag of ze een keertje uit willen. Naar de film of shoppen of zo. Of mss kan je zelf eens een Valentijnskaart sturen?
Oud 04-02-2013, 11:09
Verwijderd
Je bent pas 13 en altijd alleen geweest met Valentijn? Hoe lang maak je je daar dan al druk over?
De eerste keer dat ik een vriendje had met Valentijn en dus ook iets voor Valentijn kreeg, was ik 17. Zelf heb ik wel eens een (anonieme, dus sowieso nutteloos) Valentijnskaart gestuurd.

Je hebt niemand nodig om gelukkig te zijn, dat sowieso. Maar dat is allemaal nog niet aan de orde, je bent pas 13, het is niet alsof je dan al forever alone bent. Maak je niet druk, dat komt allemaal nog. En anders neem je zelf initiatief zoals bloodyb zegt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 12:13
Verwijderd
Een chick regelen of niet agressief worden om onzin.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 12:19
Verwijderd
Mijn eerste valentijn mét relatie was toen ik 19 was. Toen vijf jaar op rij met relatie, maar slechts één keer gevierd en dat was met de kortste relatie in die vijf jaar Ik weet dat het me alleen wat doet als ik dat toelaat want eerder (met relatie) stelde het ook weinig voor en nu (zonder) moet ik dus niet moeilijk gaan doen.

Eenzaamheid leidt niet tot agressie. Onredelijkheid misschien wel. Zet het van je af, ga het niet verheerlijken alleen omdat je het niet kunt hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 14:40
deadlytown
deadlytown is offline
ik geen enkele en ben 19
Oud 04-02-2013, 15:16
Vowel
Vowel is offline
En die eenzaamheid voel je alleen op valentijnsdag?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 15:22
Verwijderd
Ik heb geen vriend of vriendin , en ik ben 18 en voel me ook niet eenzaam op valentijnsdag, voor mij is en voelt valentijnsdag als een normale dag dus niks speciaals
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten