Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben ook met Reverend en met Etmakas. Ik hou er niet zo van om deze kaart te spelen (maar doe het nu lekker toch), maar ik ben ook homo en het beste wat je kunt doen is je gewoon niet druk maken en doen wat je zelf prettig vindt. Daarvoor hoef je echt niet naar een psycholoog of de kindertelefoon. Ja, als je merkt dat je er mee in de knoop zit kun je het overwegen, maar de meeste homo/bi-jongeren redden het prima in hun eentje, maar hetzelfde advies geef je ook niet aan heterojongens als zij er op hun 13e achter komen dat ze meisjes interessant vinden terwijl ze een paar jaar geleden nog jakkiebah waren.
Als je wat zekerder van je geaardheid bent kun je misschien wel eens kijken of je wat homovrienden oid kunt vinden waarmee je wat makkelijker dingen kunt delen omdat zij in hetzelfde schuitje zitten, en op internet heb je ook diverse fora met 'lotgenoten', ook als je nog twijfelt. Het is verder niet vreemd dat je een beetje twijfelt over je geaardheid, dat hoort bij de puberteit. Het kan best dat je bi of homo bent (of toch hetero), maar daar kun je maar op één manier achter komen en dat is je gevoel niet wegstoppen maar er mee leren omgaan. Je moet natuurlijk niet blind achter jongens en meisjes aanlopen en met ze aanpappen, maar dat snap je zelf ook wel. Zo lang jij oprecht bent tegen je vriendjes/vriendinnetjes over je gevoel richting hun en ze niet gebruikt voor ontdekkingsdoeleinden maar oprecht bent in je interesse is er niks aan de hand. Als iemand gekwetst raakt door jouw geaardheid, tja, dan is het hun probleem. Daar kun jij niks aan doen en je moet je er ook niks van aantrekken.
|
![]() |
Ikzelf ben er ook zo achter gekomen dat ik op jongens val.
Eerst begon het met mannen 'net zo knap' vinden als meisjes (ik hield me nog voor dat ik meisjes leuk vond). Maar toen begon naar p0rno te kijken en merkte dat ik eigenlijk veel meer oog had voor de man dan voor de vrouw. Eerst hield ik me nog voor dat ik bi was maar ben uiteindelijk, na 2 jaar ongeveer toch als homo uit de kast gekomen. Ik kan vrouwen wel knap vinden, maar word niet om het maar plat te zeggen 'g-eil' van ze. |
![]() |
|
![]() |
Jongens kunnen bijna niet bi-zijn, dat is extreem zeldzaam. Het komt wel (relatief) vaak voor bij meisjes. In de praktijk zeggen ook wel een deel jongens bi te zijn, maar bij wat diepgaandere testen blijken ze dan toch echt een behoorlijk grotere voorkeur voor jongens te hebben.
Hoeft overigens niet betekenen dat je homo (of bi) zou zijn. Ik kijk ook relatief veel naar jongens, maar dat is meer om interesse in mensen in het algemeen. En m'n wil om te snappen wat meisjes in hemelsnaam leuk vinden aan jongens. Ik kan zelf overigs niks tofs qua kleding/hairstyle bedenken, dus ik copy alles van wat ik zie ed. Beter goed gestolen dan slecht verzonnen ;D. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken genoeg jongens die écht bi zijn hoor, misschien wel net iets meer voorkeur voor het een dan het ander, maar dat is met meisjes ook en wil ook niet zeggen dat ze niet op beide geslachten kunnen vallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik met Reverend, Etmakas en Martino. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
conclusie was dat het geindotrineerd zit om als man op vrouwen te vallen. De bi sexualiteit is daarmee de overbrugging naar volledig homo, al kon dat jaren duren. Zeker omdat 'kinderen' op bepaalde leeftijd zoiezo wel graag experimenteren gaan ze er dan wel op beide geslachten op los. Overigens was het niet duidelijk waarom mannen dus nagenoeg niet bi kunnen zijn, en het bij vrouwen wel heel vaak voor komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat artikel heeft dus de verkeerde conclusie getrokken uit het onderzoek, of jij hebt het verkeerd geïnterpreteerd. Zoiets vergaands als indoctrinatie kun je ook echt niet concluderen uit deze test.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Alle jongens die ik ken die ooit bi waren, zijn uiteindelijk wel uit de kast gekomen. Ik denk dat iedereen (afgezien van die ene uitzondering misschien) zeker wel een voorkeur heeft voor vrouw of man, óók "bi" jongens.
Vaak is het makkelijker om als bi uit de kast te komen en vervolgens homo te "worden". Op zich begrijpelijk, maar zelf geloof ik niet echt in het "bi" idee. Overigens heb ik het hier over "houden van" en verliefdheid, en geen seks en evt aantrekkelijkheid. Mannen kunnen makkelijk seks hebben met beide geslachten, dat heeft niks met je geaardheid te maken. Maar hee, het zijn maar hokjes bedacht door de mens. Wat boeit het eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Je kunt niet niet geloven in het bi-idee
![]() ![]() Natuurlijk hebben veel bi's waarschijnlijk net iets vaker voorkeur voor het ene geslacht dan het andere, het is zelden 50/50, maar dan worden ze niet hetero of homo, ze zijn nog steeds bi. Net alsof je geaardheid verandert zodra je verliefd bent... Als biseksueel kun je prima je hele leven relaties hebben met partners van één geslacht.
||
Citaat:
![]() Even googelen levert overigens dit op: http://www.scientias.nl/biseksuele-m...aat-toch/45341
|
![]() |
||
Citaat:
Het feit an sich overigens dat je "niet gelooft" in het bestaan van biseksualiteit geeft aan hoe kortzichtig je bent. Het is potjandorie geen Sinterklaas waar je over praat, je hebt het over levende, bestaande mensen als ik. Biseksualiteit bestaat en het is aan de orde van de dag. Er zijn zóveel mensen die fantasieën hebben over ervaringen met het eigen geslacht, maar er nooit iets mee doen omdat ze bang zijn dat ze er raar door worden aangekeken. Geloof me, als je het eens zou willen: probeer het. Er gaat een wereld voor je open. Tot slot, houden van en pure fysieke aantrekkingskracht heeft er in dit geval weinig mee te maken. Biseksualiteit is niet dat je 50/50 op beide geslachten valt en per se verliefd moet kunnen worden op beide. Biseksualiteit is een heel scala aan diversiteit. Om mijzelf als voorbeeld te nemen: in bed lig ik liever met een vrouw, op mentaal gebied kan ik veel beter overweg met mannen, die begrijp ik beter en dat trekt me aan. Als ik puur naar uiterlijk zou kijken zou ik dus (veel) eerder voor een vrouw gaan, innerlijk eerder voor een man. Neemt niet weg dat ik ook met genoeg vrouwen gewoon goed overweg kan en graag, om het maar plat te zeggen, een pik in m'n mond heb. En dan ben ik niet biseksueel? You gotta be kiddin' me. |
![]() |
|
Lichamelijk voel ik me zowel aangetrokken tot mannen en vrouwen, maar ik ben eigenlijk alleen maar verliefd op meiden. Jongens kan ik soms hooguit wel leuk vinden.
|
Er zullen vast jongens zijn die homo zijn maar zich als bi outen omdat ze denken dat hun omgeving daar minder moeite mee zal hebben maar dat biseksualiteit bij jongens extreem zeldzaam is en bijna alleen bij vrouwen voorkomt is imho klinklare kul.
|
![]() |
Met 14 jaar zit je in een soort ontdekkingsfase. Je probeert (nieuwe) dingen uit.
Als jij kriebels krijgt van een knappe jongen wil dat absoluut niet gelijk zeggen dat jij homo bent of bi. Mocht het wel zo zijn is er zeker niks vreemds aan. Laatst gewijzigd op 19-03-2013 om 06:26. Reden: Reclame |
![]() |
||
Citaat:
Dit neemt niet weg dat er heus wel mensen bestaan die écht op beide geslachten kunnen vallen. Wat ik bedoel te zeggen is dat het vaak (ook met het oog op de TS) zo is dat mensen denken (en willen denken) dat ze bi zijn, terwijl ze uiteindelijk gewoon homo worden / zijn. FYI, ik ben zelf homo en heb het ook met beide geslachten gedaan. Ik heb het in mijn verhaal dan ook over 'verliefd worden op', en niet seksuele aantrekkelijkheid. Uiteraard kun je de definitie van bi opvatten als seksueel aangetrokken zijn tot beide geslachten. In dat geval komt dat uiteraard (veel) voor. Ik heb met meerdere jongens seks gehad (toen ik nog in de kast zat) die volgens hen 100% hetero waren. Mijn oog op geaardheid gaat dan ook over verliefd worden op. En wat betreft mijn laatste zin, ik wil alleen maar aangeven dat TS zich er heus niet zo druk over hoeft te maken wat hij nu "is". Dit staat los van welke benaming we geven aan iemands geaardheid. Laatst gewijzigd op 19-03-2013 om 11:55. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hetro,homo of bi? onbelangrijk164 | 19 | 19-02-2012 18:38 | |
Seksualiteit |
Homo, Bi ??? GiovsGio | 331 | 04-05-2007 18:31 | |
Liefde & Relatie |
Bi meiden meer geaccepteerd dan Bi jongens? appelsientje | 44 | 02-12-2003 18:03 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
BEn je verplicht om er voor uit tekomen dat je BI,Homo of lesbisch bent? jojoba! | 23 | 10-09-2002 16:38 | |
Seksualiteit |
BI, Homo of Lesbo. Wat vind je ervan ?? jojoba! | 70 | 24-08-2002 01:26 |