Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2013, 11:02
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ik heb nog in de aanbieding qua virtueel bezit:
-runescape account combat 120 ofzo volgens het oude combatsysteem (80 euro)
-runescape account combat 138 volgens het oude combatsysteem
-100 mill RS money
-Ogame account met 3,5 mln punten. (12,50 euro)
-farmerama account lvl 51 met 500k aan munten en oogst. (5 euro)

-ik kan ook grondstoffen op ogame leveren of assisteren in andere games (bied maar een ander virtueel item want het is te weinig geld waard... )

- voor ander visueel bezit vraag je maar of ik het heb, kan nog behoorlijk wat aankomen van voormalige spelers

Alles is uiteraard onderhandelbaar maar omdat er richtprijzen worden gevraagd geef ik ze maar. De reden dat een rs-account zo duur is, is omdat ik er een beetje aan verslaafd ben geweest en het daarom met moeite weggeef. RS-account zal ik met nieuw email-adres en recovery's enzo geven.

Laatst gewijzigd op 09-04-2013 om 15:22. Reden: Veranderd aanbod
Advertentie
Oud 20-02-2013, 01:43
MiBe
MiBe is offline
Je haalt visueel en virtueel door elkaar
Oud 22-02-2013, 21:56
Verwijderd
Screen van het RS account?

En richtprijs?
Oud 23-02-2013, 11:11
Verwijderd
Leuk en wel, maar dit is niet volgens de T&A van Runescape en wellicht ook de andere games die je opdist. Je kan dus een ingame ban om je oren krijgen als koper. En terecht, als je 't mij vraagt.

Laatst gewijzigd op 23-02-2013 om 15:57.
Oud 23-02-2013, 11:16
aniN
aniN is offline
Sowieso dat mensen geld neerleggen voor een bepaald level of status in een spelletje
Oud 23-02-2013, 11:35
Axel11
Axel11 is offline
Wat Quintiano doet (een onderbouwde waarschuwing geven) is prima. Maar aniN (en anderen): het is niet de bedoeling een discussie te beginnen over waar mensen wel/geen geld aan (moeten) besteden. Doe dat maar, in dit geval, op Games: http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26
Oud 23-02-2013, 11:40
aniN
aniN is offline
ooh ok, sorry
Oud 24-02-2013, 13:47
Heer Wil
Heer Wil is offline
Wat betreft die ban, ik vertel het zelf aan niemand dat ik het verkoop, en ik heb al tijden niet ingelogd dus het zou net zo goed kunnen dat ik verhuisd ben. Daar hoeft de koper zich geen zorgen om te maken. Wat betreft of het nuttig is om iets te kopen: mensen geven zoveel uit om iets op hun scherm te zien, alleen de spelers zelf snappen dat.
Oud 25-02-2013, 06:17
Verwijderd
Nogmaals; er is áltijd een risico. Ik begrijp dat jij dat wilt afzwakken omdat je een centje wilt verdienen, maar kopers moeten zich hier goed van bewust zijn. Daarnaast vind ik het ethisch verwerpelijk om virtuele content te kopen, zéker als het tegen de regels van de game is.
Oud 21-03-2013, 14:06
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ondanks de ethische bezwaren is er inmiddels toch al iets verkocht
Oud 14-04-2013, 20:16
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Ja en ik wil niet lullig doen, maar ik heb heel toevallig m'n oude lotro account vorige voor $250 verkocht
Oud 15-04-2013, 23:50
Verwijderd
.. Maar wat is je punt?
Oud 16-04-2013, 14:55
Businessguy
Businessguy is offline
Volgensmij is het op bijna elk browserspel verboden om je account te verkopen voor wat voor vorm dan ook.
Oud 16-04-2013, 17:07
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
.. Maar wat is je punt?
M'n punt is dat veel mensen desondanks het tegen de regels van het spel is, en het geld irl kost, toch wel accounts kopen
Oud 16-04-2013, 23:50
Verwijderd
Eh, dat heb ik toch ook niet betwist, of wel?
Oud 23-04-2013, 13:07
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ok! Houd die discussie op gang! Dan komt mijn topic lekker steeds bovenaan te staan! Ook negatieve aandacht is aandacht!
Oud 23-04-2013, 13:08
Heer Wil
Heer Wil is offline
En dat heb je min of meer in andere woorden ongeveer op een of andere indirecte manier enigszins een soort van wel gedaan ja!
Advertentie

Regels voor berichten