Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2013, 12:33
maria kurdi
maria kurdi is offline
Hallo iedreen,

Mijn vraag is moet je voor elk boek doe je leest voor nedelandse vak een boekverslag maken? Voor mondeling want op informatievak staat dat je ze op een volgorde moet zetten en dat je een en het ander over het boek moet weten maar ik zie nergens staan dat je een boekverlag moet maken. Misschien staat her er wel maar ik zie het nie bij engels en vreemde taal moet je wel een boekverlag maken en daat staat dat je samenvatting kort moet zijn hoe kort is kort voor een samenvatten 1A4?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2013, 19:43
Tink*
Tink* is offline
Ik heb het topic even verplaatst naar Moderne en Klassieke Talen.

Of je voor elk boek dat je leest een boekverslag moet maken dat hangt van je school af. Ik zou gauw informeren bij je docent. Ik moest dat zelf wel, maar een boekverslag moest natuurlijk ook aan bepaalde eisen voldoen. Die boekverslagen werden dan gekeurd en je moest twaalf goedgekeurde boekverslagen hebben voordat je je mondeling moest doen. Maar ook dit zal wellicht per school verschillen. Een korte samenvatting lijkt mij wel om en nabij een a4, ligt ook aan de dikte van het boek.
Oud 18-02-2013, 14:27
Elin3
Elin3 is offline
Elke school doet dit weer anders. Vaak is de verplichting tot het maken van een samenvatting puur bedoeld om jou te helpen zodat je voor je mondeling niet op stel en sprong nog terug moet zoeken waar het boek ook al weer over ging. Stel (of mail) deze vraag even aan je docent, die weet precies wat op jouw school gebruikelijk is.
Oud 08-03-2013, 20:24
maria kurdi
maria kurdi is offline
ik doe staatsexamen daardoor weet ik eigenlijk niks alleen die ik in informatie vak heb gelezen ze zeggen een kort verslag maar hoe lang is een kort verslag ongeveer
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 20:25
maria kurdi
maria kurdi is offline
maar beide toch bedankt voor jullie reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten