Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2013, 21:37
swimmer98
swimmer98 is offline
heey, ik heb lang (tot iets boven men heupen) haar dat stijl is. ik zou het voor een feestje eens willen krullen. maar vind hier geen manier voor, men haar is veel te zwaar! iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2013, 00:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ligt het er echt aan dat het te zwaar is, of is je haar gewoon zo steil, dat er geen land mee te bezeilen is? Dat laatste heb ik namelijk, zelfs met een liter haarlak blijft geen krul langer dan een uur zitten. En als dat het geval is, ben ik bang dat een permanent ook niet blijft zitten en dat je dus eigenlijk dikke vette pech hebt.

Ik zou het sowieso zelf eerst proberen, met vooraf middeltjes en achteraf middeltjes die je haar beschermen en de vorm behouden en alles. Maak lagen in je haar en begin onderaan met krullen, pak niet te grote plukken. En probeer gelijk te sprayen met haarlak/whatever.
Als een krultang niet werkt, kun je ook (warme) krulspelden proberen of een nachtje met wokkels inslapen. Het schijnt dat wokkels indoen nogal een kutklus is waar je de tijd voor moet nemen, dus hou daar rekening mee.
Oud 21-02-2013, 19:02
Verwijderd
Het beste is om te douchen en dan eerst een nacht met een vlecht inslapen, of als je haar echt zo zwaar en als je feestje zaterdagavond zou zijn er vrijdagavond na het douchen een maken en die de hele zaterdag inlaten, ongeveer 1 a 2 uur voor het feestje moet je dan je haar krullen, de manier die je gebruikt (krultang, krulspelden etc.) maakt niet heel veel uit, het ligt er ook een beetje aan wat voor krullen je wilt, maar door die vlecht zullen ze sowieso al iets beter blijven zitten, als je die krullen hebt ingedaan dan moet je de andrelon perfecte krul haarmousse en haarlak erin doen, en dan blijven je krullen als het goed is langer zitten, wel zou ik de mouse en lak ook mee naar het feestje nemen(vooral de mousse!!!!) en je haar af en toe bijwerken, meestal werkt dit!

werkt dit niet dan kun je het het beste door een kapper laten doen, dit zal wat kosten maar het zal dan sowieso blijven zitten.

En denk inderdaad aan beschermingsmiddeltjes!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 06:28
swimmer98
swimmer98 is offline
okey, dankje !!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 20:37
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Zelfde geval hier, na 2,5 uur met de krultang mijn haren krullen waren de krullen er na een half uur uit
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 21:27
Verwijderd
Als je een krultang gebruikt, laat deze er dan nooit langer in zitten dan de bijsluiter zegt en doe er van te voren geen olie of haarlak op, want dan frituur je je haar daarin.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 09:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
De meest gemaakte fout ter wereld wordt door vrouwen gemaakt, wanneer ze allemaal rommel in hun haar smeren en het te kort afknippen. Gewoon zo lang mogelijk laten groeien en niks raars mee doen, dan is het in praktisch alle gevallen het mooist.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
De meest gemaakte fout ter wereld wordt door vrouwen gemaakt, wanneer ze allemaal rommel in hun haar smeren en het te kort afknippen. Gewoon zo lang mogelijk laten groeien en niks raars mee doen, dan is het in praktisch alle gevallen het mooist.
Bij mij in de buurt hobbelt een vrouw rond met haar tot -letterlijk- op haar enkels. Dat vind ik een tikkeltje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 05:24
Verwijderd
Jaa inderdaad twee vlechten of vissengraten. Of bantiknotjes ofzo, steeds een pluk haar rondraaien en dan op je hoofdrondraaien, maar dat slaapt echt verschrikkelijk! Op youtube kun je ook zoeken curls with no heat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten