Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2013, 13:34
MMollie
MMollie is offline
Hallo,

Ik ben MMollie, nieuw hier. Ik ben echter wel lid van een ander forum en hier is eens een songfestival gespeeld. Het was populair en ik wil het hier ook gaan organiseren.

Regels
- Er doen minstens 10 kandidaten mee, maximaal 15
- Elke deelnemer vertegenwoordigt een Europees land
- Er zullen deadlines gesteld worden om het spel niet te lang te laten duren. Overtreed je een deadline krijg je een straf van 25 punten (per dag dat je te laat bent)
- Het is verboden om hier geen plezier te hebben

Meedoen?
Meedoen?
Stuur mij een persoonlijk bericht met een top 5 van de landen die je wilt vertegenwoordigen. Daarna hoor je verder.

Je mag in dit topic gewoon posten over het spel, maar geen spam

Exact spelverloop hoor je later

Laatst gewijzigd op 21-02-2013 om 14:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2013, 13:47
Martiño
Martiño is offline
Wat houdt het in? Wat moet je doen?
Oud 21-02-2013, 14:02
MMollie
MMollie is offline
Citaat:
Wat houdt het in? Wat moet je doen?
Wat houdt het in?
Het eurovisie songfestival is een hartstikke leuk evenement, waarin elk land een zanger stuurt die het land vertegenwoordigt. Waarom zou dit niet op kleine schaal kunnen? Ach, je leeft maar 1 keer, dus waarom niet.

Hier, tijdens het forum-songfestival strijden forummers tegen elkaar. Wees gerust; je hoeft zelf niet te zingen. Je zoekt een liedje uit van een artiest uit het land dat je vertegenwoordigt.

Wat moet je doen?
1. Stuur mij over de pm een top 5 lijstje (sorry, in openingspost stond 3, het moet 5 zijn!) van de landen die je wilt vertegenwoordigen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Het moeten Europese landen zijn.
2. Zodra de kandidaten bekend zijn, stuur je mij een youtube-filmpje van het lied waarmee je optreedt. Bedenk er ook een motivatie bij; waarom dit nummer en deze artiest? Evt wat info over de artiest.
3. Na het songfestival geef je punten (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4 , 3 , 2 en 1 punt) zoals bij het gewone songfestival ook gebeurt. Let op: ik geef ook stemmen!
4. De eindstand wordt bepaald.
5. Het spel is afgelopen. Als het goed bevalt, ben ik wel te porren voor een serie 2...

Hoop dat het duidelijk is. Geef je op zou ik zeggen!
Oud 21-02-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
- Het is verboden om hier geen plezier te hebben
Ik lig er al uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten