![]() |
|
![]() |
De Fringe Bikini's wat vinden jullie ervan?
Als jullie niet weten welke ik bedoel zie google Ze schijnen helemaal hot te zijn aankomende zomer... ![]() Laatst gewijzigd op 26-02-2013 om 16:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hallo iedereen, ik begin wel met mij voor te stellen. ik ben laurina en ik ben 15 jaar.
heel veel van mijn vriendinnen hebben het over fringe bikini's en ik heb eventjes rondgezocht op internet en ik vond een website met mooie kleurtje bikini's: klik hier voor de fringe bikini alleen ik vraag me af, zijn er ook kleurtjes die heel lelijk zijn waar je mee voor schut staat? want die donkerblauwe vind ik superlelijk! ![]() ![]() en wat denken jullie? zijn fringe bikini's een nieuwe rage of een beetje nep? Laatst gewijzigd op 24-03-2013 om 12:57. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, er is laatst een topic over geweest! Beetje verder omlaag scrollen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij hele kleine borsten staat het nog wel, maar zodra een vrouw ook maar een beetje behoorlijke borsten heeft staat zo'n franje-bikini erg ordinair. Die driehoekjes met franje zijn bij elke cupmaat not-done; vreselijk!
|
Verwijderd
|
Haha ik had de zwarte via een aanbieding op facebook besteld, na het weekend kwam ik weer op school en toen bleken 2 vriendinnen dezelfde zwarte bikini te hebben besteld, wat we alle drie niet van elkaar wisten.
Ik vind ze wel heel leuk, maar zoiets moet je maar net staan en ik vind niet alle kleuren leuk. |
![]() |
|
Het ding is dat met een goed lichaam elke bikini goed staat en met een minder goed lichaam elke bikini minder leuk is, dus de plaatjes waarop je denkt - deze is raar - die zijn gewoon meestal niet door een professioneel model geposeerd. Ik vind de fringebikini's niet bijzonder leuk en ga er geen aanschaffen. Voor mij mag het best een stuk meer gewoontjes. Ik ben niet uitgerust met een modellenlichaam helaas.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fringe Bikini? Ja of nee? laurinaahxx | 1 | 24-03-2013 13:10 |