Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er was een betere vraag waar wel discussie uit kwam, of je je beste vriend zou helpen het lijk op te ruimen dat hij net had georganiseerd. Even zoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar de vraagstelling was of je dat zou doen bij zinloos geweld. Dus als ik mijn vrienden terugzie op tv bij opsporing verzocht die een random slachtoffer helemaal lens hebben geslagen en voor dood hebben achtergelaten, zou ik daar geen mededogen mee hebben. maar goed, ik ga sowieso niet met mensen om die dat zouden doen. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ongeveer wat Turk zegt. Als ik iedereen zou verraden die zich strafbaar gedraagt, ja, dan zou ik de hele dag bezig zijn. :')
Het hangt er allemaal van af wat er aan de hand is, hoe ernstig het is, de oorzaken, hoe ver het van mij afstaat enz enz enz. En natuurlijk is het makkelijker om iemand n.a.v. Opsporing Verzocht te verraden dan wanneer mij wat in vertrouwen wordt verteld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het nou géén "zinloos" geweld is maar een uit de gierend uit de klauwen geëscaleerde 'businessdeal', is het al een heel ander verhaal. Dan zou ik natuurlijk ook niet naar de pliesie stappen. Maar dat is niet het scenario van de TS. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, geef-het-beestje-een-naampje-geval. Het hangt er maar net vanaf hoe je het invult natuurlijk. Citaat:
![]() Nogmaals: Ik ga per definitie niet met agressieve mensen om. Maar mocht de situatie zich voordoen waarin ik iemand die ik als vriend beschouw zoiets doet dan zou ik ze voor zover mijn 'macht' dat toelaat beschermen. Vriendschap gaat voor mij boven wetten, burger-plichten of wat andere mensen stout of juist eerbaar vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat jij "snitchen" niet cool vindt lijkt mij niet zwaarder wegen in zo'n geval. Hoop ik. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou eerst zeggen dat ze zich echt moeten melden, als ze dat niet doen, moet ik met wat andere vrienden ze bij de armen en benen pakken en meesleuren naar het politiebureau.
Maar mijn vrienden zijn niet mensen die een zinloos gevecht beginnen om zich daarna niet bij het bureau te melden. Ik ken m'n bro's. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |