Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je dat wint wel even nog weer brief sturen dat je wat geld wil zien voor opgelopen studie vertraging. |
![]() |
||
Citaat:
Het is nooit toegestaan, indien die kenmerk voor jouw baan essentieel is. een voorbeeld; Iemand solliciteert op een vacature voor vrachtwagenchauffeur. Hij mag worden afgewezen indien hij geen rijbewijs heeft. |
![]() |
|
Ik vind het wel raar en ik zou hier ook zeker achteraan gaan. Ik ken wel iemand met autisme die door haar autisme zelf haar studie (pabo) niet kon halen en is gestopt. Maar de opleiding gaf haar zeker wel de kans. Ik vind het heel raar, zeker als je gewoon dikke voldoendes haalt. Als je nou één of meerdere stages onvoldoende had behaald is het wellicht een ander verhaal, maar het lijkt me vooral je eigen beslissing. Het lijkt me dat je het prima mag proberen en als het niet lukt dan loop je er vanzelf tegenaan en als ik dit zo lees lukt het bij jou prima. Gelijk naar de examencommissie stappen!
|
Verwijderd
|
Ik zou als ik jou was sowieso blijven deelnemen aan alle lessen en tentamens totdat je officieel bericht hebt gekregen. Daar heb je namelijk recht op. En vervolgens is het voor hen erg moeilijk een officieel bericht op te stellen. De grond waarop je bent weggestuurd is onrechtmatig, maar ook de manier waarop zij aan hun informatie komen. Dit is afgaan op roddels, of schending van jouw privacy. Iets op papier zetten kunnen ze dus niet, óf geeft jou materiaal om ze gigantisch mee om de oren te slaan en zelfs media op te zoeken.
Je functioneert goed en een diagnose bepaalt niet dat jij iets niet haalt, die heb je eerder gekregen om ooit wat gedrag te verklaren (wellicht verkeerd), maar als ze afgaan op je huidige gedrag valt er niets verkeerds te ontdekken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|