Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2013, 18:32
FREAKY_7
FREAKY_7 is offline
Ik heb al jaren een vochtophoping (oedeem?) gehad in mn heup.
Het is ongeveer zo groot als een muntje van 1 cent maar erg diep.
Er kwam op hoogtijden flink wat water uit als ik het doorprikte. (Hoeveel precies weet ik niet zeg maar ongeveer 1,5 eetlepel)

Dat was alweer een hele tijd geleden. De laatste maanden heb ik er geen last meer van gehad. Vroeger kwam er een hele bult en nu niet meer (het is nog wel steeds blauw).
Vandaag voelde ik weer op dat plekje en besloot het weer eens door te prikken aangezien er alsnog een kleine bobbeling was.
Dus ik prik met een tandenstoker erin (geen pijn zoals gewoonlijk) maar dit keer kwam er pus uit. Dit was 1 keer eerder gebeurt maar daarna niet meer. Nu dus wel weer en naarmate ik verder drukte kwam er steeds weer wat uit. (Alsof ik laagjes met pus zat door te prikken)
Afijn na mn ding gedaan te hebben en verwonderd te zijn dat ik de tandenstoker driekwart centimeter mn lichaam kon insteken zonder pijn te voelen vond ik dat ik toch maar eens meer te weten moest komen over dit gevalletje.

Ik wil liever eerst weten of iemand mij kan vertellen wat er nu precies aan de hand is voordat ik naar de huisarts ga.
Heeft iemand dit eerder gehad? Ga ik dood? Ik zou niet weten dus als je kunt help me.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 18:43
Verwijderd
Hoe kan iemand je via internet nou vertellen wat het exact is? Ga gewoon naar de huisarts, liefst morgen nog.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 18:54
Verwijderd
Ga naar je dokter dan ben je nog sneller klaar dan op internet zoeken en vragen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 20:17
Martiño
Martiño is offline
Ga inderdaad naar de huisarts, maak morgenochtend direct een afspraak.

En stop met het uitdrukken, en al helemaal met dingen in de holte stoppen. Er zit blijkbaar een of andere cyste of abces. Wat en waarom, dat kunnen we hier niet zeggen, maar opendrukken en met tandenstokers er in zitten pulken is gevaarlijk, je loopt kans op een infectie die heel naar uit kan pakken.
Oud 28-03-2013, 20:43
Ieke
Ieke is offline
Het heeft niet zoveel zin om een lijstje mogelijkheden te geven, je moet gewoon naar de huisarts. Uitdrukken van dit soort dingen moet je wat mee oppassen, als zo'n puscollectie naar de binnenkant openbarst dan kan je hele nare ontstekingen krijgen.
Voor nu zou ik het uitspoelen onder de douche, morgenochtend weer. Niet eindeloos weken ofzo, maar gewoon wat uitspoelen.

Regels voor berichten