![]() |
||
Citaat:
Verder is dit een vraag mbt kans op zwangerschap, en pilgebruik. En dat mag op Lichaam en Gezondheid. Dus ik ga hem even verplaatsen. Buiten dat lijkt mij het antwoord van Para het meest voor de hand liggende. Je bent op de juiste manier aan de pil, met condoom, oke hij scheurde. Volgens je post is je vriend ook nog is niet klaargekomen. Dan zou het dus door voorvocht gebeurd moeten zijn. Wat uiteraard wel kan, maar die kans is heel klein.
|||
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oke er is ook een kans dat je bloedingen hebt tijdens het begin van een zwangerschap. Klopt. Maar (hoewel ik dat gevoel niet ken, en ook niet zal ervaren) dat schijnt dan toch anders aan te voelen dan een gewone menstruatie.Daarom zei ik er al achteraan van als je nog twijfels hebt, kun je altijd nog een test doen.
|
Als je onzeker bent kan het geen kwaad om binnenkort even een testje te doen. Maar aangezien hij niet in haar is klaargekomen en ze de pil netjes gebruikt is de kans op zwangerschap door voorvocht miniem.
Dit soort incidentjes is precies de reden dat jonge stelletjes wordt aangeraden om 'double dutch' te doen, en het blijkt ook wel dat het nuttig was nu. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kwam de condoom uit hetzelfde doosje? Het zou eventueel heel misschien nog kunnen dat de batch die jij hebt gewoon slecht is, maar Topsafe is dacht ik de sterke variant...
Realistisch gezien zou ik dus gewoon zeggen dat de fout bij de gebruiker ligt. Je moet het tuitje goed dichtknijpen, helemaal afrollen, en goed uitkijken met de nagels. Gebruiken jullie glijmiddel? Zorg dan dat het glijmiddel op waterbasis is, sommige glijmiddels op oliebasis en massageolies tasten het condoom aan. En wat Lusi zegt: een paar keer goed oefenen. Dat kan op een stuk fruit, of gewoon met elkaar. Overigens zijn de huismerk-condooms van de meeste drogisten ook prima hoor (evt icm met wat extra glijmiddel), dan hoef je niet iedere keer zo'n dure Topsafe te gebruiken.
|
Hier staat het met plaatjes uitgelegd
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
help Verwijderd | 4 | 02-06-2011 21:04 | |
Seksualiteit |
probleempje ,vanwaar kwam al dat vocht ??help floortje_1400 | 13 | 14-06-2003 19:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
probleemje ...waar kwam al dat vocht vandaan??help floortje_1400 | 7 | 14-06-2003 18:33 | |
Seksualiteit |
Condoom scorpio_og | 25 | 31-08-2002 16:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
hellup! gitan | 10 | 24-04-2002 21:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
pls help me..meidevraagje.. over de morningafterpil, please help!! flipkip | 2 | 08-01-2002 21:02 |