Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2013, 14:12
e2012
e2012 is offline
Hallo allemaal,

samen met nog 7 andere vrienden (8 in totaal, dus) ben ik van plan om aankomende zomervakantie een weekje ergens in Nederland te gaan kamperen.
We hadden een leuke camping gevonden, maar mochten daar niet reserveren i.v.m. leeftijd.

We zijn met 8 jongens, waarvan er twee 16 zijn, vier 17 en twee 18.
Een camping in de buurt van een stad zou voor ons ideaal zijn. We gaan voornamelijk op vakantie om een week lang alleen maar uit te gaan etc.

Iedereen van onze groep blowt regelmatig, en het lijkt ons handig als er een coffeeshop op een niet te grote afstand zit.
We kunnen uiteraard zelf ook genoeg meenemen, dus het is geen gigantische ramp als er geen shop in de buurt is.
Ook lijkt het me handig als we niet gelijk van de camping worden gezet als ze ons een jointje zien roken. We vinden het overigens niet erg om daarvoor, als dat nodig is, een eindje van de camping af te lopen.

Kosten zijn niet van heel groot belang aangezien we het toch met 8 personen sharen.

Het liefste gaan we niet op een te grote jongerencamping staan, aangezien we 2 mensen bij ons hebben die na een aantal biertjes nog wel eens opstootjes kunnen veroorzaken .

Graag hoor ik wat advies over wat leuke campings zijn die voldoen aan onze eisen, en eventueel hoe het beleid m.b.t. alcohol/wiet daar is.

Bij voorbaat dank .

Korte versie:
ben met 8 jongens van 16 tot 18 jaar op zoek naar een camping (niet per sé een jongerencamping) voor deze zomervakantie waar we uit kunnen gaan en onszelf kunnen vermaken. Pluspunten voor een coffeeshop en/of stad op redelijke afstand.

Laatst gewijzigd op 04-04-2013 om 16:02. Reden: Korte versie toegevoegd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten