Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2013, 17:42
Verwijderd
Vanmiddag had ik iets verschrikkelijk beschamends meegemaakt. Ik liep terug naar huis (ong. 6 km lopen, fietsketting lag eraf) en op een gegeven moment was heel m'n schoenzool kapot gegaan, waardoor er een heel gat aan de onderkant was ontstaan. Ik kon niet meer goed lopen, en ik moest nog een aardig stuk. Na een uur lang gestruggled te hebben, was ik eindelijk thuis. Nu het probleem: Ik woon bij m'n ouders die het niet zo breed hebben. Ik heb zelf geen inkomen meer. Even een bijbaantje zoeken zit er voor mij nu even niet in. De schoenen die inmiddels helemaal kapot (en niet meer te maken) zijn, waren mijn enige schoenen. Ik heb dus nu geen schoenen meer. Ik had m'n ouders gebeld, maar die zeiden dat het gewoon simpelweg niet mogelijk is om nieuwe schoenen te kopen (al zouden ze maar 10 euro kosten). Ik moet morgen dus gewoon naar school, alleen hoe dan? Mijn moeder heeft ook maar 1 paar schoenen, die ze elke dag draagt, en m'n vader ook. Ik heb helemaal geen vrienden of familie die mij zouden kunnen helpen of schoenen zouden kunnen lenen. Ik heb dus geld nodig, zodat ik vanavond nog snel schoenen kan gaan halen. Heeft iemand een idee? En nee (aangezien ik weet dat die eraan gaan komen), ik ga m'n kontje niet verkopen achter het station..

Laatst gewijzigd op 04-04-2013 om 19:12.
Advertentie
Oud 04-04-2013, 17:51
Verwijderd
Wat verwacht je nou in hemelsnaam van ons dan, qua tips? Je hebt binnen een uur of twee geld nodig daarna zijn de winkels dicht. Kontje verkopen of iemand beroven zijn zo ongeveer de enige opties die er zijn gezien alles wat je schetst.
Oud 04-04-2013, 17:54
Verwijderd
weet ik veel.. ik ben een beetje radeloos.
Oud 04-04-2013, 18:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Toch bij kennissen of buren vragen... mensen die je kennen zullen wel weten dat jullie het thuis niet breed hebben en willen dan misschien best helpen of meedenken.
Oud 04-04-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Toch bij kennissen of buren vragen... mensen die je kennen zullen wel weten dat jullie het thuis niet breed hebben en willen dan misschien best helpen of meedenken.
Ja bedankt voor de tip... Ik ga straks even bij m'n buurman aanbellen. miss dat hij me tijdelijk schoenen kan lenen ofzo
Oud 04-04-2013, 18:44
DeGeneraal
DeGeneraal is offline
Citaat:
Wat verwacht je nou in hemelsnaam van ons dan, qua tips? Je hebt binnen een uur of twee geld nodig daarna zijn de winkels dicht. Kontje verkopen of iemand beroven zijn zo ongeveer de enige opties die er zijn gezien alles wat je schetst.
zullen we een actie beginnen en allemaal vrouwenschoenen inzamelen?
Oud 04-04-2013, 18:44
Verwijderd
Dat je het niet breed heb kan ik geloven, maar dat je dan maar 1 paar schoenen heb niet eigelijks..
Oud 04-04-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Dat je het niet breed heb kan ik geloven, maar dat je dan maar 1 paar schoenen heb niet eigelijks..
Na het is toch echt zo. Ik heb alleen in de kelder een paar teenslippers van 6 jaar geleden.. tsja.. pas wanneer kinderbijslag wordt gestort kan ik nieuwe halen
Oud 04-04-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:
zullen we een actie beginnen en allemaal vrouwenschoenen inzamelen?
top idee.! ik zag trouwens onderweg naar huis een paar schoenen die iemand in een boom had gegooid... Het scheelde niet veel of ik klom erin, om ze te gebruiken.. Alleen ze waren wel erg hoog.. Ik heb btw schoenen gekregen van m'n buurman, ze zijn alleen wel 3 maten te groot, maarja beter dan niks
Oud 04-04-2013, 20:10
Verwijderd
kinderbijslag wordt morgen gestort zie ik net. Kijk, schoenen voor 3,49 en ze zien er nog best goed uit!! :
http://www.action.nl/products/view/i...voritelistid/3
Oud 05-04-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
kinderbijslag wordt morgen gestort zie ik net. Kijk, schoenen voor 3,49 en ze zien er nog best goed uit!! :
http://www.action.nl/products/view/i...voritelistid/3
Hij heft zijn account verwijdert?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten