Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Iedereen kan toch schreeuwen met een melodie? Je moet alleen maar met goede teksten komen. Nou ja zelf dat is geen must. ![]() Ik zelf speel basgitaar en drums.
|
Verwijderd
|
Punkverhaal is afgesplitst naar een ander topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1877484
|
![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal,
Ik maak pas 2 jaar muziek ( ben 14 ). Ik ben toen begonnen met leren trommelen op een snaredrum en dat ging me heel goed af. Ik heb toen dus in anderhalf jaar leren trommelen en ben sinds september begonnen met marimba en ik speel nu ( al? ) met 4 stokken. Ik speel ook piano sinds september en heb mezelf leren drummen met muziek luisteren. Muziek is echt mijn grootste hobby en ik oefen in een normale schoolweek minstens één uur. Binnenkort ( weet niet wanneer ) doe ik ook toelatingsexamen voor de jong talenten klas van het conservatorium in Den Haag.Muziek is dus echt mijn passie en ik wil niets liever dan er later geld mee verdienen ![]() |
![]() |
|
Wauw echt gaaf wat voor musici we hier hebben! Wat voor muziek spelen jullie graag, en is dat hetzelfde als waar je graag naar luistert?
Ik luister heel veel Coldplay en speel eigenlijk ook vrij veel Coldplay! Maar dat komt misschien doordat ik vrij makkelijk aangelegd ben en ik niet genoeg concentratie heb om écht noten te lezen, en ik Coldplay gewoon op gevoel kan doen.
|
![]() |
Ik speel op marimba het liefst klassiek. In de malletband spelen we vooral pop en sommige van die liedjes speel ik thuis ook wel eens. Ik luister ook veel klassiek, maar ook heel veel pop en in een gekke bui ook wel house
![]() Helaas ben ik heel slecht in het horen van een melodie en dan meteen naspelen dus ik ben wel afhankelijk van bladmuziek, maar gelukkig kan ik goed noten lezen en leer ik muziek vrij snel uit mn hoofd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Drum je ook in een band ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zit in het schoolorkest, en we hebben met de 'band-instrumenten' (piano, drums, basgitaar, saxofoon) afgesproken dat we het naast school ook zouden doen, inmiddels ook een gitarist en een zangeres gevonden, en we zijn echt een superhechte vriendenclus, echt heel leuk!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Tips: Muziek maken napoleonzuurtje | 18 | 12-02-2010 15:29 | |
Muziek |
Muziek maken. Cooltjes | 14 | 23-11-2008 09:09 | |
Drugs & Alcohol |