Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2013, 20:39
appelflapje55
appelflapje55 is offline
Goed, ik heb een klein probleempje!

Ik heb namelijk op 26,27,28 en 29 juli 4 deelcertificaten op VWO6 niveau, die ik moet behalen voor de colloquium doctum aan de universiteit.

De certificaten zijn voor wiskunde A of B ( voorkeur neigt naar B, want daar heb je meer aan), Scheikunde, Biologie en natuurkunde.

Mijn wiskunde achtergrond is minimaal, maar voor de resterende vakken heb ik een HBO achtergrond. Ik volg namelijk een HBO opleiding ( bio&medisch labonderzoek). Ik heb contact opgezocht met de universiteit, en die hebben mij verteld dat er aanvullende eisen werden gesteld om toegelaten te kunnen worden aan de universiteit. Een HBO P is dus niet voldoende, vandaar dat ik deze certificaten moet halen.

Voor deze 4 certificaten heb ik ongeveer 3 maand de tijd om de stof in mijn kop te stampen. Is dit haalbaar mensen? Zijn er mensen die in een soort gelijke situatie hebben gezeten als ik?

Tenslotte, welke boeken raden jullie aan voor wiskunde?

Laatst gewijzigd op 22-04-2013 om 21:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Zijn er fokkers die in een soort gelijke situatie hebben gezeten als ik?
Nope, dit is scholieren.com en ja, ik ben er een van.

Anyways, lees maar hier: Klik

Veel informatie. Je wilt geneeskunde/biomedische wetenschappen studeren denk ik? Succes! Ik hoop dat je het haalt!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 21:17
appelflapje55
appelflapje55 is offline
Citaat:
Nope, dit is scholieren.com en ja, ik ben er een van.

Anyways, lees maar hier: Klik

Veel informatie. Je wilt geneeskunde/biomedische wetenschappen studeren denk ik? Succes! Ik hoop dat je het haalt!
Tekst van die forum gekopieerd

Die post legde veel uit, bedankt! Alleen heb ik niet uit de tekst kunnen halen hoeveel tijd het ongeveer gaat kosten.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 21:30
Verwijderd
Je hebt een pm.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten