Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2013, 20:24
Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Hallo lieve mensen,

Ik ben van plan om een X360 of een PS3 aan te schaffen. Tot nu toe game ik alleen nog maar op de PC, en verder heb ik nog nooit iets anders gehad. Nouja.. toen ik acht was de Gamecube en ik heb een Wii, maar dat vind ik buiten deze twee consoles vallen.

Dus.. de Xbox 360 of de Playstation 3? Ook vroeg ik me af welke van de twee jullie voorkeur heeft.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Merel.
Oud 24-04-2013, 21:23
Verwijderd
ps3, niet echt een reden voor, maar qua games vind ik sony fijner werken dan microsoft, iedereen zijn of haar voorkeur...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 21:23
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
ps3 speelt fijner en je kan met mij gamen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 17:31
Limoentjesfris
Haha, ik zal nog even kijken. En waar kan ik ze dan het beste kopen?
Oud 25-04-2013, 18:07
Verwijderd
Het zijn vrijwel exact dezelfde apparaten. Kijk gewoon naar wat je zelf leuke games vindt en koop dan de console met de meeste exclusives die jij kan waarderen.

Aangezien de houdbaarheidsdatum van beide consoles ook bijna verstreken ik zou ik proberen ergens een 2ehandsje vandaan te plukken.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 19:16
Limoentjesfris
Citaat:
Het zijn vrijwel exact dezelfde apparaten. Kijk gewoon naar wat je zelf leuke games vindt en koop dan de console met de meeste exclusives die jij kan waarderen.

Aangezien de houdbaarheidsdatum van beide consoles ook bijna verstreken ik zou ik proberen ergens een 2ehandsje vandaan te plukken.
Ja, dat had ik ergens gezien. Eind 2013 komt van beide toch een nieuwe uit? Ik twijfelde of ik zou wachten of dat ik er nu een zou kopen, maar als ik naar de prijs kijk heb ik er liever één die er nu is.
Oud 25-04-2013, 20:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tja, nieuw zijn ze ook alles behalve prijzig; en worden vast nog goedkoper. Het is maar net wat je wilt.
Oud 29-04-2013, 17:47
Limoentjesfris
Citaat:
Tja, nieuw zijn ze ook alles behalve prijzig; en worden vast nog goedkoper. Het is maar net wat je wilt.

En.. Waar kan ik hem dan het beste kopen? Het is niet zo dat ik naar Eindhoven of een andere grote stad kan, ik moet het doen met een dorp / stad bij ons in de buurt.
Oud 01-05-2013, 12:03
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
En.. Waar kan ik hem dan het beste kopen? Het is niet zo dat ik naar Eindhoven of een andere grote stad kan, ik moet het doen met een dorp / stad bij ons in de buurt.
Ook een dorp heeft toch wel een speelgoedwinkel, of elektronica winkel? En anders bestel je een nieuwe via een een webshop. Hoef je nergens heen, krijg je hem thuis!
Oud 01-05-2013, 20:06
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
9, 10 en 11 mei is de PS3 12GB bij de Bart Smit in de aanbieding voor 185,-
Oud 02-05-2013, 16:08
Limoentjesfris
Citaat:
Ook een dorp heeft toch wel een speelgoedwinkel, of elektronica winkel? En anders bestel je een nieuwe via een een webshop. Hoef je nergens heen, krijg je hem thuis!
Die hebben we inderdaad wel. Maar verschillen ze niet qua prijs per winkel?

Citaat:
9, 10 en 11 mei is de PS3 12GB bij de Bart Smit in de aanbieding voor 185,-
Bedankt!
Oud 04-05-2013, 18:25
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik heb zelf een xbox360, en vind 'm prima werken. Ik vind de xbox-only games (bijvoorbeeld Gears of War en Forza) ook leuker dan Playstation only games (Little Big Planet en Gran Turismo) bijvoorbeeld. Playstation heeft wel gratis online, waarbij je voor xbox moet betalen om online te gamen. Playstation heeft wel betere graphics heb ik gehoord, zelf heb ik geen Playstation 3 dus ik zeg xbox Vind de controller van de xbox ook veel fijner dan van een playstation en de xbox is ook goedkoper
Oud 06-05-2013, 15:13
Carn
Carn is offline
Let op! de 12GB versie is echt zo vol; je zal sommige PSN games niet eens kunnen spelen (mocht je een PSN+ abbo pakken).
Oud 06-05-2013, 19:36
Limoentjesfris
Citaat:
Ik heb zelf een xbox360, en vind 'm prima werken. Ik vind de xbox-only games (bijvoorbeeld Gears of War en Forza) ook leuker dan Playstation only games (Little Big Planet en Gran Turismo) bijvoorbeeld. Playstation heeft wel gratis online, waarbij je voor xbox moet betalen om online te gamen. Playstation heeft wel betere graphics heb ik gehoord, zelf heb ik geen Playstation 3 dus ik zeg xbox Vind de controller van de xbox ook veel fijner dan van een playstation en de xbox is ook goedkoper
Oké, ik faal een beetje. Maar wat houdt dat online gamen dan precies in?

Citaat:
Let op! de 12GB versie is echt zo vol; je zal sommige PSN games niet eens kunnen spelen (mocht je een PSN+ abbo pakken).
Bedankt voor de waarschuwing!
Oud 07-05-2013, 18:09
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
je kan wel een externe HDD aansluiten. Alleen moet die dan wel weer FAT32 zijn -_-"
Oud 11-05-2013, 16:27
Verwijderd
Online gamen is gewoon dat jeje console op internet aansluit en je samen of tegen andere mensen speelt, bijvoorbeeld Call of Duty etc. Ik heb zelf een Xbox en vind deze fijner dan PS3, omdat de controller lekkerder in de hand ligt.

Toch zou ik je eerder aanraden om een PS3 te halen met een grote harde schijf. Dit omdat eventueel online gratis voor je is, je een vrouw bent en waarschijnlijk kleinere handen hebt waardoor de controller wel lekker voor je in de handen ligt en als je een PS+ abbonement neemt krijg je per maand ook nog eens gratis games Is echt nog niet eens €5,- per maand.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 09:31
Verwijderd
Wat je vrienden hebben
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 14:47
Limoentjesfris
Citaat:
Online gamen is gewoon dat jeje console op internet aansluit en je samen of tegen andere mensen speelt, bijvoorbeeld Call of Duty etc. Ik heb zelf een Xbox en vind deze fijner dan PS3, omdat de controller lekkerder in de hand ligt.

Toch zou ik je eerder aanraden om een PS3 te halen met een grote harde schijf. Dit omdat eventueel online gratis voor je is, je een vrouw bent en waarschijnlijk kleinere handen hebt waardoor de controller wel lekker voor je in de handen ligt en als je een PS+ abbonement neemt krijg je per maand ook nog eens gratis games Is echt nog niet eens €5,- per maand.
En dat abbonement kan je er dan gewoon bij kopen?

Citaat:
Wat je vrienden hebben
Dan zou ik dus voor de PS3 moeten gaan
Oud 13-05-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
En dat abbonement kan je er dan gewoon bij kopen?

Dan zou ik dus voor de PS3 moeten gaan
Een abbo moet niet maar is wel leuk.

Yess! Want uiteindelijk zul je daar het meeste plezier mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 10:04
Renzo89
Renzo89 is offline
Een playstation plus abbonement is echt een enorme aanrader. Elke maand krijg je games voor een vast bedrag per jaar. Echt geweldig.

Zelf heb ik nog een Xbox 360 met 22 games en 2 controllers te koop staan Bij interesse moet je maar even een berichtje sturen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten