Ik zit met een probleem. Het gaat altijd hetzelfde als ik een meisje leuk vind.
In het begin is het gewoon oke, af en toe afspreken, beetje whappen, etc etc.
Meestal vind ik dat meisje dan wel leuk maar ben nog niet echt verlieft enzo en hou nog een beetje afstand.
Daarna komt er meestal een punt van dat het wat minder gaat, meisje zit met dubbele gevoelens, misschien beter om vrienden te blijven, etc.
Daarna gaat het vaak opeens heeel goed, zoals afgelopen keer. Eerst wou dat meisje praten, en zei dat ze allemaal twijfels had enzo en dat het beter was om vrienden te blijven. Op dat moment vond ik dat nog geen ramp.
Toen daarna nog een paar keer afgesproken en toen weer naar elkaar toe gegroeid zegmaar, toen heb ik haar (heb nu vakantie) vanaf zondag avond elke avond gezien en zaten we in het dorp op n bankje, af en toe zoenen, elkaar knuffelen, vasthouden etc etc. Zo 5 avonden achter elkaar.
En daarna komt dan weer het punt van dat we misschien toch beter vrienden konden blijven omdat ze weer ging twijfelen.
Maar op dit moment ben ik dus wél echt verlieft geworden en ik krijg dat meisje gewoon niet uit mn hoofd. Denk elke minuut aan haar, kijk om de 20 seconden of ik een appje heb, kijk steeds haar facebook etc. Ik krijg haar gewoon niet uit mn hoofd.
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Ben 18 btw.
|