Hallo iedereen
Ik ben ondertussen al maanden aan het twijfelen wat ik volgend jaar ga doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel stomme keuzes heb gemaakt in het middelbaar, waar ik nu dan heel veel spijt van heb. Ik zat op TSO maar ik wou heel graag kunst gaan volgen, ik mocht in principe deze opleiding gaan volgen maar ze zeiden dat de wiskunde waarschijnlijk te moeilijk ging zijn. Dus ben ik naar publiciteit gegaan (BSO) maar in deze opleiding zat niks theorie en niks talen, dus ben ik naar de opleiding kantoor & gegevensbeheer gegaan (BSO). Maar nu wil ik nog altijd iets grafisch gaan doen. Maar nu ben ik heel hard aan het twijfelen tussen de richtingen grafisch ontwerp & grafische en digitale media. Ik ben al naar de opendeurdag voor grafisch ontwerp geweest, en toen kreeg ik toch een beetje schrik voor de opleiding, zeker omdat dit een academische bachelor is. Naar de opendeurdag van artesis ben ik nog niet geweest, want die is pas eind volgende maand. Dus over grafische en digitale media weet ik nog niet veel. Maar ik zou liefst toch zo snel mogelijk een beslissing willen maken, want ik zit hier bijna alle dagen over te piekeren. Dus als iemand mij meer informatie zou kunnen geven over deze richtingen, zijn die van harte welkom. Of misschien zijn er nog mensen die twijfelen tussen deze richtingen ? Alle adviezen zijn welkom !
Alvast bedankt !