Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Mijn appartement is 50m2, heeft aan alle kanten buren en energielabel B. HR++-glas en ook een eigen HR-ketel.
Ik betaal € 48,- GL, dat was op het laagst € 45,-. Toen kreeg ik bij de jaarnota een paar euro terug. Voor water betaal ik € 11,- per maand. Moge duidelijk zijn dat ik geen energievretende apparaten in huis heb staan.. (a) Ik werk fulltime en woon niet samen, dat betekent dat ik soms een heel weekend weg ben of dat mijn vriend juist een weekend bij mij is. Mijn maandbedragen zijn behoorlijk laag, maar saampjes in een goed geïsoleerd huis moet je niet meer dan € 100,- per maand kosten, mits je niet 24/7 thuis bent. |
![]() |
|
![]() |
Ik betaalde met 45m² in een blok uit 1960 per maand 35 euro voor Gas + elektra en dan nog 25 euro voor de blokverwarming. Totaal dus 60 euro voor gas en elektra en dan nog een tientje voor water per maand.
Ik moet er bij zeggen dat ik wel weinig thuis was en mijn woonkamer kreeg erg veel zon binnen. Dat laatste scheelt héél veel in de verwarmingskosten. Zodra de zon scheen, ging bij mij de verwarming gewoon niet meer aan, zelfs niet als het buiten -10 graden was. De warmte van de zon was dan al voldoende om het binnen op 20 graden te houden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Koopwoning Bubbeldoosje | 18 | 19-10-2010 17:45 | |
Werk, Geld & Recht |
vroegtijdig zelfstandig wonen waaromdaarom | 35 | 03-07-2008 14:38 | |