Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je het niet zeker weet kan je ook dit proberen, niet die vlecht, maar het tweede deel.
Je moet dan wel die wax oid halen, maar als je dat ervoor over hebt weet je wel hoe het er bij je uitziet ![]()
|
Het hangt erg van de dreads af. Bij sommige mensen ijnze heel mooi, maar ik heb ook wel mensen gezien waarbij ze echt lelijk en pluizig werden, ookal deden ze veel moeite om het bij te houden. En ik heb mensen gezien die het nog uit konden kammen, terwijl anderen gewoon alles af moesten knippen.
Zlef lijkt het me niet prettig om dreads te hebben. Het lijkt me niet lekker zitten, ik denk niet dat het mij zou staan en ik zie er op sommige momenten graag wel een beetje representatief uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het je niet aanraden om dreads te nemen. Mensen hebben heel snel een beeld van mensen, en de eerste indruk van iemand met dreads is praktisch altijd 'dreads'. Dat is niet altijd negatief, maar het is niet iets wat je even uit kan zetten als het je niet handig uitkomt (tenzij je een hoofddoek draagt, natuurlijk). O, en als je luizen krijgt ben je gefuckt. Citaat:
Zelf vind ik dreads echt maar zelden mooi, en ik zou het aan niemand echt aanbevelen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dreadlocks leuk staan bij 15-22jarigen, maar dan moeten het wel een beetje dunne dreadlocks zijn die netjes elke dag bijgewerkt worden, en je haar moet van zichzelf dik zijn zodat het niet vijf zielige dreads worden maar een goede bos. En zo lang je twijfelt moet je het niet doen!
|
![]() |
||
Citaat:
Leuk om een keer gehad te hebben, maar ik zou ze nooit meer nemen. ![]()
||
Citaat:
Heb zelf nod nooit dreads oid gehad, wil ik ook niet. Vind het wel mooi om te zien bij alternatieve mensen die vol, dik en lang haar hebben, anders niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dreadlock Pussy stopt ermee punkr | 80 | 30-05-2006 22:22 | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Muziek |