Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2013, 22:23
kutwekker
kutwekker is offline
Hallo ik ben een jongen van 14 jaar en heb sinds een maandje een vriendin. Ik vind haar erg leuk enzo en we hebben al veel gwn gezoend, maar nooit getongt tot vanavond: we lagen gwn ff op me bank en ik zoende haar en opeens deed ze dr mond open en kwam die tong eruit. Nu wou ik zelf ook wel tongen, dus vond het niet erg, maar wat is het probleem nu: ik vond het eigenlijk niet lekker. Beter nog ik vond het best vies. Ik vroeg aan haar wat ze er van vond en ze zei: 'ik vond het heel leuk' en ze vroeg dat ook aan mij dus ik zei maar snel: 'raar maar wel leuk'. Ik weet niet wat er nou mis ging of ik het nou fout deed of zij. Of dat ik het gwn niet lekker vind, weet ik niet, maar zij blijft die tong er maar insteken. Wat moet ik doen zonder er ruzie over te krijgen?

Laatst gewijzigd op 11-06-2013 om 15:16. Reden: interpunctie maakt alles zoveel beter!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 23:48
DAH
DAH is offline
Je kunt zeggen dat je liever niet tongt.
Je kunt het vaker doen, misschien vind je het dan lekkerder, of jullie doen het fout.
Oud 29-05-2013, 23:59
bloodyb
bloodyb is offline
Een tong is niet viezer dan lippen maar de eerste keer tongworstelen kan idd een beetje vreemd aanvoelen. Als jullie gewoon aan het kussen zijn dan krijg je óók elkaars speeksel in jullie monden. En als jullie na een tijdje wat verder gaan dan komen jullie tongen nog wel vreemdere lichaamsdelen tegen.......

Laatst gewijzigd op 30-05-2013 om 12:57.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 08:38
Verwijderd
Interpunctie is ook een kunst.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 09:14
Verwijderd
Wat vond je niet lekker?

Smaakte het niet lekker? Als ze bijvoorbeeld net knoflooksoep heeft gegeten en jij niet kan ik me dat voorstellen. In dat geval kun je dat gerust eerlijk zeggen, of als je dat niet durft zelf een kauwgum nemen en er haar ook een geven.

Of vind je het idee vies, speeksel van een ander etc? Daar groei je wel overheen. Gewoon vaker doen dan komt het vanzelf wel goed. En als het niet goed komt, dan moet je dat gewoon eerlijk tegen haar zeggen. Ik zou het nog een paar keer proberen en als je dit gevoel blijft houden, eerlijk met haar bespreken.

En gebruik alsjeblieft leestekens, het is gruwelijk irritant om je bericht te moeten lezen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 12:19
Verwijderd
Nou, als je dat al vies vindt zou ik nooit aan seks beginnen!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 13:17
kutwekker
kutwekker is offline
nee ze had geen rare smaak in haar mond maar ik vond het gewoon echt heel vreemd aanvoelen (en sorry voor de leesteken nou ja eigenlijk sorry dat er geen leestekens zijn ik ben gewoon heel slecht daarmee) maar ik zal het in ieder geval nog een keer proberen en dan maar hopen dat ik het wel lekker vind ik ben namelijk op zich niet snel vies van dingen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 13:19
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
nee ze had geen rare smaak in haar mond maar ik vond het gewoon echt heel vreemd aanvoelen (en sorry voor de leesteken nou ja eigenlijk sorry dat er geen leestekens zijn ik ben gewoon heel slecht daarmee) maar ik zal het in ieder geval nog een keer proberen en dan maar hopen dat ik het wel lekker vind ik ben namelijk op zich niet snel vies van dingen.
Als het een van de eerste keren was zal het ook wel niet zo'n succes zijn geweest. Wordt vanzelf beter.
Oud 30-05-2013, 13:25
kutwekker
kutwekker is offline
ja dat zal het dan wel geweest zijn bedankt allemaal!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 10:49
arPos
arPos is offline
niet iedereen kan geweldig zoenen, komt best wat oefening bij kijken, en het moet ook kloppen

niet teveel nadenken want dan ga je meer dingen vreemd vinden
Oud 11-06-2013, 14:50
PLLgirl
PLLgirl is offline
Ik heb geen vriendje op dit moment...maar met me vorige vriendje durfde ik niet te zoenen...mede daardoor is het ook uitgegaan... Zo het slim zijn om een keer met een onbekende te zoenen, bij het uitgaan biijvoorbeeld? Dan i het minder eng de volgende keer denk ik... Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 15:02
bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat het minder eng is om te zoenen met iemand die je aardig vindt dan met een wildvreemde.
Oud 11-06-2013, 15:20
PLLgirl
PLLgirl is offline
oke, thankss! wil je plz naar mn topic gan...ik heb hulp nodig...@bloodyb
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 15:22
Em.
Em. is offline
Bij mij hangt het ook best wel van de persoon af hoe leuk het is om te tongen. Misschien moeten jullie gewoon even heel veel dingen proberen voordat jullie de leukste manier hebben gevonden om te zoenen. Ze vindt het vast niet erg als je af en toe voorstelt 'hey, als we nu eens dit proberen?' En misschien moet je even wennen aan het idee van andermans tong? Ik weet het niet, ik vond het altijd wel chill dat tongen zo lievig zacht zijn, geloof ik.
Oud 11-06-2013, 15:24
PLLgirl
PLLgirl is offline
Citaat:
Ik denk dat het minder eng is om te zoenen met iemand die je aardig vindt dan met een wildvreemde.
help me met mijn forum...
zoenen met je nicht...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2013, 20:48
Blackdevillover
Blackdevillover is offline
ik was 13 toen ik het eerst tongde.

ik vond het heel fijn.

je kan gewoon er proberen erg van te genieten moest ze het nog een doen , en als je het dan nog niet fijn vindt , jah. dan zou ik als ik van jou was , gewoon zeggen dat je het niet prettig vindt

succes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten