|
|
|
|
niet iedereen kan geweldig zoenen, komt best wat oefening bij kijken, en het moet ook kloppen
niet teveel nadenken want dan ga je meer dingen vreemd vinden
|
|
|
|
Ik heb geen vriendje op dit moment...maar met me vorige vriendje durfde ik niet te zoenen...mede daardoor is het ook uitgegaan... Zo het slim zijn om een keer met een onbekende te zoenen, bij het uitgaan biijvoorbeeld? Dan i het minder eng de volgende keer denk ik... Wat denken jullie?
|
|
|
|
|
|
Bij mij hangt het ook best wel van de persoon af hoe leuk het is om te tongen.
Misschien moeten jullie gewoon even heel veel dingen proberen voordat jullie de leukste manier hebben gevonden om te zoenen. Ze vindt het vast niet erg als je af en toe voorstelt 'hey, als we nu eens dit proberen?' En misschien moet je even wennen aan het idee van andermans tong? Ik weet het niet, ik vond het altijd wel chill dat tongen zo lievig zacht zijn, geloof ik.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
FFFFFFffuuuu tong verbrand :s;s;S: Biertank 52 | 31 | 18-12-2009 20:04 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Tong poetsen. fizzle-fluffy | 11 | 29-04-2009 09:19 | |
| De Kantine |
Tong poetsen Gatara | 84 | 31-12-2003 00:46 | |
| Liefde & Relatie |
Tattoo's en Piercings Some | 22 | 06-06-2003 22:47 | |
| Seksualiteit |
Tongen Joycie | 25 | 09-02-2003 17:54 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Wat is mooier... lippiercing of tongpiercing ??? kussie van Michelle | 51 | 19-02-2002 13:46 | |