Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2013, 11:12
David3392
David3392 is offline
Ik zit met een probleempje: heb nl. laatst een laptop gekocht en nu is mijn licentieovereenkomst verlopen om office te kunnen gebruiken.
Geen probleem dacht ik, ben een code gaan halen in de winkel om opnieuw te activeren en alles liep goed tot hij mij vraagt mijn "microsoft account" in te geven maar wanneer ik mijn hotmail en paswoord ingeef zegt hij dat dit niet het account is dat gekoppeld is aan deze pc (ofzoiets).

Wat nu? Ik ben toch juist als ik zeg dat je microsoft account je e-mailadres is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2013, 11:26
WolterB
WolterB is offline
Nee. Je Microsoft-account is zoals de naam al aangeeft een account voor Microsoft en niet een e-mailadres dat toevallig is geregistreerd op één van de mailservers die van Microsoft is.

Wat je dus moet doen is een account aanmaken, waar vast wel ergens omschreven staat hoe je dat moet doen als je in wilt loggen.
Oud 10-06-2013, 13:09
hookee
hookee is offline
Hotmail account zou kunnen, maar dan nog, wat mot MS met jouw account als je al een legale code gekocht hebt..
Volgens mij is dat alleen nodig als je MS Officie ook online wil gebruiken.
Ik zou het volgende doen: push: "cancel".
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Nee. Je Microsoft-account is zoals de naam al aangeeft een account voor Microsoft en niet een e-mailadres dat toevallig is geregistreerd op één van de mailservers die van Microsoft is.

Wat je dus moet doen is een account aanmaken, waar vast wel ergens omschreven staat hoe je dat moet doen als je in wilt loggen.
Nooouuuuu dat klopt volgens mij niet helemaal.

Maar euh, je kan ook kiezen voor het invoeren van een productcode in plaats van aanmelden met een MS-account.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 17:53
David3392
David3392 is offline
Eerst al bedankt voor de reacties, heb er wel wat aan gehad in die zin dat ik zover gekomen was dat ik dus mijn licentie zou kunnen verlengen. Ware het niet dat er nu aangegeven wordt dat ik niet kan verlengen want dat ik geen productcode voor Office (20)13 heb ... Nochtans zegt het doosje duidelijk "Office 2013 voor thuisgebruikers en student" en verzekerde ze mij in de winkel dat dit het juiste was.
En toch, wanneer ik mijn code ingeef, geeft hij aan dat er niets te downloaden valt en dat mijn licentie verlopen is.

Terug naar de winkel of doe ik weer wat fout? Of is het inderdaad het verkeerde product dat ik gekocht heb?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 12:47
huntingyade
huntingyade is offline
nooit gedacht iemand tegen te komen die daadwerkelijk een legale kopie van office heeft voor thuis/student gebruik.

en heb je al geprobeerd om even een MS account te maken ?
Oud 11-06-2013, 13:55
Verwijderd
*snip*
het aanbod is gigantisch

Modbreak: Weet je wat ook gigantisch is? De klap met de banhammer die je krijgt als je dit nog 'ns flikt.

Laatst gewijzigd op 11-06-2013 om 19:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten