![]() |
|
![]() |
Hoi iedereen,
Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie voor de master marketing aan de VU. Ik hou een onderzoek dat te maken heeft met dure kleding merken en heb respondenten nodig die mij hierbij willen helpen. Het onderzoek duurt ongeveer 5 tot 10 minuten en jullie zouden mij heel erg helpen door hier aan deel te nemen. Vragen of opmerkingen over het onderzoek zijn welkom! Alvast heel erg bedankt! ![]() https://vueconomics.qualtrics.com/SE...C9ekKovMlG7Kp7 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In jou geval zou ik mezelf, net boven het midden plaatsen, want op de punten als baan en opleiding scoor je wel hoog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In ieder geval erg bedankt voor het invullen!!! |
![]() |
|
Het enige kledingmerk waar ik een beetje op zweer zijn Lowa berg en wandelschoenen en zwarte leren hoge All Stars, verder mag mijn kleding een samenraapsel zijn van H&M, zelfmaak (breien en naaien) kringloop, rommelmarkten, marktplaats en veel low budgetspul dat ik doorgaans aanpas en verander aan mijn eigen smaak.
Aanvulling, gek maar waar ik draag ook hoofdzakelijk wandelsokken van het het merk Falke, dit is het enige sokkenmerk die de zg L en R sokken hebben, en ze zweten en stinken zelfs bij zware wandeltocchten en hittegolven vrijwel niet.
Laatst gewijzigd op 16-06-2013 om 17:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|