Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2013, 20:57
Roogsz
Roogsz is offline
Hoi iedereen,

Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie voor de master marketing aan de VU. Ik hou een onderzoek dat te maken heeft met dure kleding merken en heb respondenten nodig die mij hierbij willen helpen. Het onderzoek duurt ongeveer 5 tot 10 minuten en jullie zouden mij heel erg helpen door hier aan deel te nemen.

Vragen of opmerkingen over het onderzoek zijn welkom!

Alvast heel erg bedankt!

https://vueconomics.qualtrics.com/SE...C9ekKovMlG7Kp7
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2013, 21:20
Verwijderd
ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 21:31
Verwijderd
Ik kan hem niet invullen ,want zo ver ben ik nog niet met mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 21:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het is 'kledingmerken', niet 'kleding merken'.
Oud 13-06-2013, 06:42
Verwijderd
Waar ik tegen aan loop (over de laagste trede, die wat van een uitkering leeft):

Citaat:
Deze mensen...

- zijn er het slechts aan toe

- hebben het minste geld

- hebben de laagste opleiding genoten

- en hebben de minst gerespecteerde baan
En daar loop ik al vast. Ik zelf zit op dit moment in de ziektewet, leef dus van een uitkering en heb dus minder geld, maar ik heb zeker niet de laagste opleiding gehad, nooit de minst gerespecteerde baan gehad en ben er zeker niet het slechts aan toe. En ik ken mensen die vanuit een gerespecteerde baan werkloos zijn geworden en het nu met een uitkering moeten doen. Zat werklozen ook met hoge opleidingen.

Ik weet dan ook niet waar ik mezelf moet plaatsen. Onderaan omdat ik weinig geld heb of in het midden omdat ik wel de opleiding maar niet het werk heb, bovenaan omdat ik mee zou kunnen liften op de status van mijn ouders?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 08:33
Roogsz
Roogsz is offline
Citaat:
Waar ik tegen aan loop (over de laagste trede, die wat van een uitkering leeft):

En daar loop ik al vast. Ik zelf zit op dit moment in de ziektewet, leef dus van een uitkering en heb dus minder geld, maar ik heb zeker niet de laagste opleiding gehad, nooit de minst gerespecteerde baan gehad en ben er zeker niet het slechts aan toe. En ik ken mensen die vanuit een gerespecteerde baan werkloos zijn geworden en het nu met een uitkering moeten doen. Zat werklozen ook met hoge opleidingen.

Ik weet dan ook niet waar ik mezelf moet plaatsen. Onderaan omdat ik weinig geld heb of in het midden omdat ik wel de opleiding maar niet het werk heb, bovenaan omdat ik mee zou kunnen liften op de status van mijn ouders?
Hier had ik dus ook een probleem mee. In eerste instantie had ik helemaal geen voorbeeld, maar ik kwam er achter dat mensen niet heel goed begrepen wat de bedoeling was. Maar om nou een beroep van een laag opgeleide persoon, als voorbeeld te gebruiken is ook niet heel fijn. Vandaar dat ik maar voor deze oplossing had gekozen, maar ik begrijp dat deze oplossing in veel gevallen nog steeds geen goede is. Verder heb ik geen idee hoe ik dit anders kan oplossen.

In jou geval zou ik mezelf, net boven het midden plaatsen, want op de punten als baan en opleiding scoor je wel hoog.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 08:34
Roogsz
Roogsz is offline
Erg bedankt iedereen die de enquête al heeft ingevuld!!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 10:08
Martiño
Martiño is offline
--> Lifestyle
Oud 13-06-2013, 13:06
Roogsz
Roogsz is offline
Citaat:
--> Lifestyle
Oke sorry! Ik had gekeken waar de meeste enquêtes werden geplaatst en dat was in de kantine dus vandaar dat ik de mijne ook daar plaatste
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 00:30
Prospect
Prospect is offline
Done
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 06:30
Roogsz
Roogsz is offline
Citaat:
Done
Heel erg bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 08:25
igfy
igfy is offline
Ik heb hem ook ingevuld. Ik liep er een beetje tegenaan dat ik bij de namaakproducten het origineel al niet aantrekkelijk vind en daardoor de namaakvariant ook niet.
Oud 15-06-2013, 19:50
Roogsz
Roogsz is offline
Citaat:
Ik heb hem ook ingevuld. Ik liep er een beetje tegenaan dat ik bij de namaakproducten het origineel al niet aantrekkelijk vind en daardoor de namaakvariant ook niet.
Dat kan ik begrijpen. Ik gaf ook aan dat het niet perse om de afgebeelden producten gaan maar om het type product.

In ieder geval erg bedankt voor het invullen!!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2013, 17:30
Hakuna
Hakuna is offline
Het enige kledingmerk waar ik een beetje op zweer zijn Lowa berg en wandelschoenen en zwarte leren hoge All Stars, verder mag mijn kleding een samenraapsel zijn van H&M, zelfmaak (breien en naaien) kringloop, rommelmarkten, marktplaats en veel low budgetspul dat ik doorgaans aanpas en verander aan mijn eigen smaak.

Aanvulling, gek maar waar ik draag ook hoofdzakelijk wandelsokken van het het merk Falke, dit is het enige sokkenmerk die de zg L en R sokken hebben, en ze zweten en stinken zelfs bij zware wandeltocchten en hittegolven vrijwel niet.

Laatst gewijzigd op 16-06-2013 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2013, 23:55
Roogsz
Roogsz is offline
Citaat:
Het enige kledingmerk waar ik een beetje op zweer zijn Lowa berg en wandelschoenen en zwarte leren hoge All Stars, verder mag mijn kleding een samenraapsel zijn van H&M, zelfmaak (breien en naaien) kringloop, rommelmarkten, marktplaats en veel low budgetspul dat ik doorgaans aanpas en verander aan mijn eigen smaak.

Aanvulling, gek maar waar ik draag ook hoofdzakelijk wandelsokken van het het merk Falke, dit is het enige sokkenmerk die de zg L en R sokken hebben, en ze zweten en stinken zelfs bij zware wandeltocchten en hittegolven vrijwel niet.
Iedereen zijn of haar voorkeur he In ieder geval erg bedankt voor het invullen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten