Advertentie | |
|
![]() |
|
let wel: dit mag alleen als je geen gaatje in je trommelvlies hebt (maar dat geldt ook voor uitspuiten bij de huisarts)
Je gaat naar de drogist en koopt zo'n tuutje dat ze ook gebruiken om babyneusjes uit te zuigen (ik vond er eentje bij de kruidvat) ![]() Vervolgens neem je 2 bakjes: een lege en eentje met lauwwarm water (GEEN koud water en GEEN heet water). Houd je hoofd achterover (anders blijft het water in je oor zitten), vul het tuutje met water en spuit het vervolgens in je oor, net zo lang tot de prop loskomt. (niet te hard en niet te zacht, want sommige mensen worden er duizelig van) Het andere bakje houd je onder je oor om het vieze water op te vangen. Voorweken met een beetje olijfolie in je oor wil ook nog wel eens helpen.
||
Citaat:
![]() Thx voor het verhaal typen huisarts is gratis toch? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
B2: Wat zeggie? Baron: Dat was de poort, dat betekent dat ze op de binnenplaats zijn, dus STIL nu. B2: Wat zeg je nou joh? Baron: Dat was de poort, dat betekent dat ze op de binnenplaats zijn, dus STIL nu. B2: Sssst, niet zo hard joh, straks horen ze je nog.
|
Baron: Dan neem jij je walkie talkie en dat zeg je tegen mij. En wat zeg je dan?
B2: Wat zeg je? Baron: Nee stommeling, dan zeg je niet wat zeg je, maar dan zeg je je zegje en dat is: de kust is veilig. B2: Wat zeg je? Baron: De kust is veilig! B2: Ja, hier vindt niemand ons.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn dichtbundel Dingaantouwtje | 20 | 22-08-2009 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn nare droom MiSs EshterGirl | 7 | 06-11-2004 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |