Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Roken is gewoon .... ranzig. Dat is vaak ook wat mij misselijk maakt. Je kan het in een bong roken met melk of nog beter een space cake. Als je daar dan ziek van word van die space cake, dan kan je beter helemaal geen wiet gebruiken. Sommige mensen zijn er ''allergisch'' voor. Wiet kan jou psychisch aardig opfokken als je lichaam er niet tegen kan. Sommige mensen houden er blijvende psychose aan over.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dit erg jammer want ik heb ook meegemaakt dat ik niet dit gevoel had na het blowen en dat ik er echt lekker high van werd ik vind het zo een fijn gevoel dus ik wil het graag nog een keer doen want de vorige keer blowen was niet echt goed ik had geen goede joint gemaakt want ik ben er net aan begonnen, dus laatst die voorgedraaide gekocht in de hoop dat het gevoel nu nog fijner en langer zou duren maar helaas... niks om van te genieten
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-07-2013 om 01:46. Reden: Berichten samengevoegd |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet het niet. Hoe vaak heb je je nou slecht gevoeld, hoeveel heb je in je eigen joint gegooid, wat heb je er bij gedaan... Niemand kan precies zeggen waar het aan ligt, zeker niet als je de helft maar vertelt.
En bestaan rolmachinedingetjes, als je zo graag wil blowen, dan probeer het. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de tips! ik zal eens gaan oefenen, ik ben trouwens ook filmpjes tegengekomen van rizla rollers dat is een handig ding om vloeitjes met shag te rollen maar ik heb gezien dat het ook met long vloei en wiet kan, het is heel makkelijk om te gebruiken en het is ook heel snel, en t kost maar €2,50 bij de primera maar toch wil ook oefenen met handen gewoon, maar als ik eens zin heb in een blowtje en ik kan nog steeds niet goed rollen dan gebruik ik dat ding gewoon!
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het land van... Verwijderd | 52 | 21-11-2005 09:13 | |
Drugs & Alcohol |