Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2013, 21:15
biggie123
biggie123 is offline
Hallo mensen elke keer als ik blow dan wordt ik heel misselijk en duizelig en heel licht. Het is echt niet fijn ik voel me gewoon helemaal kapot en ik heb laatst buiten gekotst in het park en het komt door het blowen. Ik krijg ook nooit het hele jointje op want anders wordt het nog erger. Na dit gevoel (wat wel 5 uurtjes duurt) voel ik ook helemaal niks van de leuke effecten van cannabis, ik hoor toch juist lekker stoned of high te worden? Ik rook niet dus kan het daar misschien aan liggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2013, 22:49
VolvoFH750
VolvoFH750 is offline
Gewoon niet meer blowen. Probleem opgelost.
Oud 29-06-2013, 00:03
DAH
DAH is offline
Waarom blow je dan, als ik vragen mag?
Oud 29-06-2013, 00:43
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Waarom blow je dan, als ik vragen mag?
Dit ja. Bij sommige mensen werkt weed gewoon slecht in dus niet meer blowen.

Ohja het ligt er niet aan dat je niet rookt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 02:43
biggie123
biggie123 is offline
Ik ben net begonnen met blowen dus mijn lichaam moet er nog aan wennen toch? of is dat ook onzin en kan je gewoon vanaf het begin al zonder problemen blowen terwijl je nooit gerookt of geblowd hebt?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 03:43
Verwijderd
Blow je met een lege maag? Want het kan ook daardoor komen. Als je bloedsuikerspiegel te laag is ga je je misselijk voelen. Tip is dus om wat te eten voor je blowt (zoals snoep) om je bloedsuikerspiegel omhoog te krijgen. Probeer het dan nog is en als je je zelfs dan nog misselijk voelt, is het gewoon niks voor jou.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net begonnen met blowen dus mijn lichaam moet er nog aan wennen toch? of is dat ook onzin en kan je gewoon vanaf het begin al zonder problemen blowen terwijl je nooit gerookt of geblowd hebt?
De meesten wel wel ja, wat jij vertelt heb ik eigenlijk nog nooit gehoord, over wennen. Wel kun je wennen aan de hoeveelheid, als jij de eerste keer een heftige hoeveelheid rookt, kan het goed zijn dat je over je nek gaat. Hoeveel doe je er in, rook je in je eentje?
Misschien verdraag je het inderdaad gewoon niet, dat kan. Dan zou ik stoppen met blowen (en normaal is zo'n soort advies hier niet zomaar de bedoeling, maar deze keer was het ook het eerste dat ik dacht). Het is de bedoeling dat het leuk is, dit is niet leuk, wel?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 08:10
MTpower
MTpower is offline
Blow je in combinatie met alcohol? Zo ja; niet meer doen.
Zo nee; minder weed in je jointje stoppen.
Oud 29-06-2013, 10:04
huntingyade
huntingyade is offline
minder wiet in je joint en gewoon minder ervan blowen. dit klinkt heel erg hetzelfde als wat ik meestal heb als ik echt teveel had geblowed.
Oud 29-06-2013, 10:56
biggie123
biggie123 is offline
Het was maar een voorgedraaide hasj joint en ik was aan het blowen in combinatie met een energy drank en wat snoep en idd ik vind het zo niet leuk om te blowen terwijl het juist leuk moet zijn
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 10:59
biggie123
biggie123 is offline
Citaat:
De meesten wel wel ja, wat jij vertelt heb ik eigenlijk nog nooit gehoord, over wennen. Wel kun je wennen aan de hoeveelheid, als jij de eerste keer een heftige hoeveelheid rookt, kan het goed zijn dat je over je nek gaat. Hoeveel doe je er in, rook je in je eentje?
Misschien verdraag je het inderdaad gewoon niet, dat kan. Dan zou ik stoppen met blowen (en normaal is zo'n soort advies hier niet zomaar de bedoeling, maar deze keer was het ook het eerste dat ik dacht). Het is de bedoeling dat het leuk is, dit is niet leuk, wel?
Het was een voorgedraaide hasjjoint daar zit toch sowieso niet zo veel in?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:31
Verwijderd
Als jij voor de eerste keer blowt wel. Ik als af en toe blower had met een halve voorgedraaide Jack Herer echt genoeg. Begin eens met een paar trekjes, als je voor de eerste keer drinkt, tik je ook geen liter whisky achterover zonder goed ziek te worden.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 21:28
hanky123
hanky123 is offline
Roken is gewoon .... ranzig. Dat is vaak ook wat mij misselijk maakt. Je kan het in een bong roken met melk of nog beter een space cake. Als je daar dan ziek van word van die space cake, dan kan je beter helemaal geen wiet gebruiken. Sommige mensen zijn er ''allergisch'' voor. Wiet kan jou psychisch aardig opfokken als je lichaam er niet tegen kan. Sommige mensen houden er blijvende psychose aan over.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 00:12
biggie123
biggie123 is offline
Citaat:
Roken is gewoon .... ranzig. Dat is vaak ook wat mij misselijk maakt. Je kan het in een bong roken met melk of nog beter een space cake. Als je daar dan ziek van word van die space cake, dan kan je beter helemaal geen wiet gebruiken. Sommige mensen zijn er ''allergisch'' voor. Wiet kan jou psychisch aardig opfokken als je lichaam er niet tegen kan. Sommige mensen houden er blijvende psychose aan over.
Ik denk dat ik daar ook de laatste keer tegen aan zat ik dook meteen me bed in en werd na een paar uurtjes weer wakker en toen was het duizelige en lichte gevoel gelukkig weg en de misselijkheid ook, maar de rest van de dag was ik echt heel chaggie en sip
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 00:15
biggie123
biggie123 is offline
Ik vind dit erg jammer want ik heb ook meegemaakt dat ik niet dit gevoel had na het blowen en dat ik er echt lekker high van werd ik vind het zo een fijn gevoel dus ik wil het graag nog een keer doen want de vorige keer blowen was niet echt goed ik had geen goede joint gemaakt want ik ben er net aan begonnen, dus laatst die voorgedraaide gekocht in de hoop dat het gevoel nu nog fijner en langer zou duren maar helaas... niks om van te genieten
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 00:19
biggie123
biggie123 is offline
Citaat:
Als jij voor de eerste keer blowt wel. Ik als af en toe blower had met een halve voorgedraaide Jack Herer echt genoeg. Begin eens met een paar trekjes, als je voor de eerste keer drinkt, tik je ook geen liter whisky achterover zonder goed ziek te worden.
Hoe komt het dan dat toen ik zelf een joint ging maken met met bijna alleen hasj en heel weinig tabak dat het toen wel goed ging? het was wel een mislukte joint omdat ik niet kan draaien, maar die was best wel goed ik voelde het effect er van en niet de misselijkheid etc. wel lichtjes in me hoofd en geen goede evenwicht voor een kwartiertje
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 08:07
Verwijderd
Dan weet ik het ook niet, je zegt eerst dat je elke keer kapot gaat en nu blijkt het niet zo te zijn.
Wat wil je nou?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 20:37
Verwijderd
nou nou, ik heb precies hetzelfde ervaren. tabak is de schuldige, draai is eentje met alleen wiet erin en je zult je een stuk prettiger voelen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 23:54
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
nou nou, ik heb precies hetzelfde ervaren. tabak is de schuldige, draai is eentje met alleen wiet erin en je zult je een stuk prettiger voelen
Dat lijkt me nogal stug?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook wel is maar dat komt dus omdat ik niet genoeg gegeten heb. Hoe ik dit weet? Ik rookte al voordat ik het had.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 04:22
Vice
Vice is offline
Citaat:
Het was maar een voorgedraaide hasj joint en ik was aan het blowen in combinatie met een energy drank en wat snoep en idd ik vind het zo niet leuk om te blowen terwijl het juist leuk moet zijn
Ben je niet gewoon misselijk geworden van de energy drank met snoep. Ik wil je niet adviceren om voor te gaan met blowen, maar het lijkt mij dat het vooral door die mierzoete combinatie komt.
Oud 01-07-2013, 07:07
Verwijderd
Het is gewoon zo. Als je niet gewend bent aan tabak word je er super misselijk van ( ik dan )
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 01:44
biggie123
biggie123 is offline
Citaat:
Dan weet ik het ook niet, je zegt eerst dat je elke keer kapot gaat en nu blijkt het niet zo te zijn.
Wat wil je nou?
ja omdat ik toen een jointje zelf had gerolt maar die was slecht as fuck omdat ik niet kan draaien maar er zat veel minder tabak in dan die voorgedraaide maar wel flink wat hasj dus kan het daar door komen?

Laatst gewijzigd op 02-07-2013 om 01:46. Reden: Berichten samengevoegd
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 08:41
Verwijderd
Ik weet het niet. Hoe vaak heb je je nou slecht gevoeld, hoeveel heb je in je eigen joint gegooid, wat heb je er bij gedaan... Niemand kan precies zeggen waar het aan ligt, zeker niet als je de helft maar vertelt.

En bestaan rolmachinedingetjes, als je zo graag wil blowen, dan probeer het.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 11:46
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Probeer anders in plaats van tabak Green co, zit geen nicotine in als het goed is.
Oud 02-07-2013, 17:09
Verwijderd
Of oefen eerst met tabak only. Het is niet moeilijk, gewoon tutorials opzoeken op YouTube.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 17:10
biggie123
biggie123 is offline
Citaat:
Ik weet het niet. Hoe vaak heb je je nou slecht gevoeld, hoeveel heb je in je eigen joint gegooid, wat heb je er bij gedaan... Niemand kan precies zeggen waar het aan ligt, zeker niet als je de helft maar vertelt.

En bestaan rolmachinedingetjes, als je zo graag wil blowen, dan probeer het.
elke keer dat ik heb geblowd mezelf slecht gevoeld maar deze topic heb ik geopent omdat het dit keer echt erg was dus wou ik wat meer informatie hierover.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 22:59
biggie123
biggie123 is offline
Citaat:
Of oefen eerst met tabak only. Het is niet moeilijk, gewoon tutorials opzoeken op YouTube.
Aan tabak wil ik niet verslaafd raken, is het dan verstandig als ik het toch ga oefenen? zal ik er dan niet aan verslaafd raken?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 23:53
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
GREEN CO.
Oud 02-07-2013, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Aan tabak wil ik niet verslaafd raken, is het dan verstandig als ik het toch ga oefenen? zal ik er dan niet aan verslaafd raken?
Ik bedoel het rollen, niet het roken. Gewoon rollen in longvloe en als je hem gerold heb openscheuren/breken whatever en in een nieuwe doen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 02:19
Prospect
Prospect is offline
Dat gaat niet veel helpen, een lange vloei met alleen shag draaien is vele malen makkelijker dan met wiet er tussen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 13:27
Verwijderd
Noujah zoveel moeilijk nou ook niet echt. Mij heeft het geholpen iig.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 13:54
MarcWeller
MarcWeller is offline
of je rolt gewoon echt met wiet, en knipt die de hele tijd open en rolt weer een nieuwe, en uiteindelijk ga je staant rollen en na een paar maanden kan je er een achter je rug rollen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 17:51
biggie123
biggie123 is offline
Bedankt voor de tips! ik zal eens gaan oefenen, ik ben trouwens ook filmpjes tegengekomen van rizla rollers dat is een handig ding om vloeitjes met shag te rollen maar ik heb gezien dat het ook met long vloei en wiet kan, het is heel makkelijk om te gebruiken en het is ook heel snel, en t kost maar €2,50 bij de primera maar toch wil ook oefenen met handen gewoon, maar als ik eens zin heb in een blowtje en ik kan nog steeds niet goed rollen dan gebruik ik dat ding gewoon!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten