Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2013, 21:38
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Heey
Ik heb een jongen ontmoet via internet. We hebben nou al zo'n jaar contact met elkaar.
Maar ik begin steeds meer van hem te houden ookal hebben we elkaar nog nooit gezien. Maar ik ben 14 en hij is 21...
Ik weet niet meer wat ik moet doen. We weten alles van elkaar en schamen ons nergens meer over tijdens onze gesprekken.
En nou willen we een keer afspreken. Maar ik weet niet of dat nou verstandig is of niet.
Me ouders weten niks van deze jongen af want hun vinden 16 de grens voor mij.
Please geef me tips!!!
Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2013, 22:09
Verwijderd
Toen jullie contact kregen waren jullie 20 en 13. Je kunt je afvragen waarom een jongen daar interesse in heeft. Hoewel er héél soms sprake is van Echte Liefde, is het toch vaak kansloosheid van de kerel, en makkelijk meisjes inpalmen. Je bent nog geen volwassene en gedraagt je ook niet zo, dat klinkt wel door uit je post.

Maar alleen jij kunt de inschatting maken of je hem moet meeten. Als je besluit het te doen, doe dat dan op een openbare plek en laat iemand, bijvoorbeeld een vriendin, weten waar je bent en met wie.

En mochten jullie elkaar dan ook echt leuk vinden, dan mag hij zich erbij neerleggen je nog een hele tijd met geen vinger aan te raken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 07:27
quinzds
Avatar van quinzds
quinzds is offline
Inderdaad, ik ben het eens met Lusi.

Het is uiteindelijk jouw keuze, zorg idd ervoor als je het doet dat het een openbare plek is.

Het probleem is: Hij is volwassen en jij bent daar nog niet, ik zou niet kunnen bedenken dat een jongen van 21 een vaste relatie met jou wil zoeken, dan zit er toch meer achter zou ik haast denken?

Ok stel, je hebt die jongen ontmoet en alles klikt en hij is aardig voor je het is een goeie jongen die het beste met je voorheeft.... Wat doe je als hij een keer langs jouw huis moet? Of ga je alleen maar daarheen dan?

Je zal nooit normaal kunnen afspreken want het moment dat je dit jouw ouders vertelt of als hij langskomt dan schrikken hun zich ook een eind die twijfelen 2x zwaarder als ons hierzo.

Die jongen zou dat ook moeten weten, en precies hetzelfde aan de andere kant... Hij komt thuis met een 14 jarige? aha..

Jullie kunnen alleen een geheime relatie hebben want jullie ouders hebben nog een sterk woordje te zeggen over wie ze in hun huis laten en niet. Tenzij je ouders alles toelaten natuurlijk maar dat zou raar zijn?

In ieder geval succes!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 08:45
idontknow2013
idontknow2013 is offline
@quinzds
Een geheime relatie zou ik haar niet aanmoedigen dat is een eng advies wat je haar geeft
Wat als er wat gebeurd met haar? niemand is van de relatie op de hoogte


On topic
Die jonge man (want daar spreken we over) hij zou beter moeten weten en daarom geen relatie aan gaan met een 14jarig meisje(!!!)
Als ik jou was zou ik hem proberen te vergeten en een leuke jongen van je eigen leeftijd zoeken.
Aangezien 14 jaar en 20 strafbaar is, mocht hij dingen willen die jij niet wilt (of juist wel) het blijft strafbaar

Succes

Liefs, sophia
__________________
Love is lika a book, ever stops it!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 09:12
Verwijderd
Ik wil niet bij voorbaat zeggen dat het niet zou werken, want ik heb dichtbij gezien dat het soms wel kan.

Maar. Zo lang je onder de achttien bent, nooit iemand die je van internet kent, ontmoeten zonder dat je ouders weten wie en waar!

De beste optie is toch om eens rustig met je ouders te gaan praten, te vertellen dat je iemand al heel lang op internet kent en graag wil ontmoeten, maar dat hij wel 21 is. Zeg er niet meteen bij dat je verliefd bent, dat gaat namelijk niet helpen. Stel zelf bijvoorbeeld voor dat je moeder mee gaat en na tien minuten weer weg gaat. Laat je tijdens het gesprek van je meest volwassen kant zien: liever niet huilen, zeker niet schreeuwen, en mee denken over een oplossing waar je ouders zich veilig bij voelen.

En als het niet mag, dan mag het nu niet, en probeer je het over een maand of drie nog eens.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 10:47
quinzds
Avatar van quinzds
quinzds is offline
Citaat:
@quinzds
Een geheime relatie zou ik haar niet aanmoedigen dat is een eng advies wat je haar geeft
Wat als er wat gebeurd met haar? niemand is van de relatie op de hoogte



Liefs, sophia

Mijn excuses, het was niet de bedoeling om dit aan te moedigen, ik wou eigenlijk aangeven dat een geheime relatie het enigste is wat zou kunnen gebeuren maar wil daar natuurlijk aanvullend mee aangeven dat dit dus niet zou werken als relatie.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 10:53
Verwijderd
Het is niet eens het enige wat zou kunnen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 11:10
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Ik zou alles doen, behalve afspreken met hem. Een jongen van 20 die op een 13 jarig meisje is? Ik zou echt oppassen hoor, het is misschien wel een loverboy
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 17:03
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Volgens mij is iedereen het wel eens dat een 21-jarige waarschijnlijk geen goede intenties (in de zin van serieuze relatie) heeft met iemand van 7 jaar jonger. Zo iemand zit in een hele andere levensfase en wie weet of 'ie wel niet een stuk ouder is. Lijkt me geen verstandig idee, die ontmoeting.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 19:56
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Heey
Bedankt voor jullie reacties. Denk nu ook dat het niet slim is om af te spreken. Sowieso omdat volgens mijn stiefvader een jongen boven de 16 er niet in komt...
Ben wss wel naïf geweest heb ik nu door.
Hoe weet ik of hij loverboy is of niet??
Xx
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is iedereen het wel eens dat een 21-jarige waarschijnlijk geen goede intenties (in de zin van serieuze relatie) heeft met iemand van 7 jaar jonger. Zo iemand zit in een hele andere levensfase en wie weet of 'ie wel niet een stuk ouder is. Lijkt me geen verstandig idee, die ontmoeting.
Niet iedereen is het daarmee eens.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 21:02
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Heb door dat het niet verstandig is
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 21:02
Iloveme123
Iloveme123 is offline
En heb nu ook minder contact met hem en ga niet meer afspreken
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 21:02
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Dank jullie wel voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 10:05
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Niemand hier weet natuurlijk zeker of het een loverboy is, maar het lijkt geen zuivere koffie.
Je kan ook heus nog wel contact met hem via internet hebben als je dat prettig vindt. En als dat over 3/4 jaar toevallig nog zo is, dan zou je heus is met hem af kunnen spreken. Nu ben je gewoon te jong.

Ik denk ook dat geen enkele (stief)vader zou staan te springen van blijdschap als zijn 14 jarige dochter wil daten met iemand via internet van 21.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 10:43
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik denk niet dat iedereen hier bedoelt dat het een loverboy is. Niet iedereen is zomaar een loverboy.
Maar het is wel een beetje vreemd, zoals iedereen hier ook zegt, dat een man (want dat is hij voor de wet) van 21 geïnteresseerd is in een meisje (minderjarige) van 14 jaar. Waarom valt hij niet op meisjes van zijn eigen leeftijd? Hij is in een heel andere levensfase dan jij.
Dat is de reden dat ik het niet vertrouw. Niet omdat ik denk dat het een loverboy zou zijn, want dat denk ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Afspreken via internet
Prospect
28 05-12-2010 22:05
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Liefde & Relatie nieuwe mensen leren kennen
Verwijderd
40 28-05-2004 12:28
Liefde & Relatie vriend(in) via internet?
Zazoo
42 16-03-2004 15:49
Liefde & Relatie Beste vriend/vriendin via internet??
icegirl.com
38 25-10-2002 13:35
ARTistiek [verhaal] nog zonder titel
Verwijderd
8 21-07-2002 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.