Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2013, 23:52
Verwijderd
Ik heb een leuke jongen leren kennen en daarmee ben ik van de week naar de kermis in Tilburg geweest, heel gezellig allemaal, maar het was puur vriendschappelijk.
Hij vind een jongen leuk en die hebben nog net geen relatie maar ze hebben zeer binnenkort een date, ik ben in de tussen tijd de jongen leuk gaan vinden waarmee ik op de kermis ben geweest.
Maarja hij heeft al bijna een lover
Ik heb 2 dagen voor zijn date een afspraak met hem
Wat kan ik die dag doen... ???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2013, 00:28
bloodyb
bloodyb is offline
Probeer maar uit te vissen hoe hij over die andere jongen denkt. En maak een date na dat hij die ander heeft gedatet.
Oud 24-07-2013, 00:44
Verwijderd
Het rare aan deze situatie is is dat hij wel sex met me wilt,
Maar hij wilt verkering met die andere jongen...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 09:53
Nienna*
Nienna* is offline
Als jij méér voor hem voelt (wat hier volgens je verhaal duidelijk het geval is), zou ik zeker geen seks met hem hebben als hij bij voorbaat al aangeeft dat hij de afspraken puur vriendschappelijk ziet.
Weet hij al dat je hem leuk vindt of denkt hij dat het voor jou ook puur vriendschappelijk is?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 10:29
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Het rare aan deze situatie is is dat hij wel sex met me wilt,
Maar hij wilt verkering met die andere jongen...
Dat lijkt me een prima manier om van 2 personen tegelijk een opgestoken middelvinger te krijgen.
Oud 24-07-2013, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Als jij méér voor hem voelt (wat hier volgens je verhaal duidelijk het geval is), zou ik zeker geen seks met hem hebben als hij bij voorbaat al aangeeft dat hij de afspraken puur vriendschappelijk ziet.
Weet hij al dat je hem leuk vindt of denkt hij dat het voor jou ook puur vriendschappelijk is?
Hij denkt ook dat het vriendschappelijk is en persoonlijk heb ik er niks op tegen "alleen sex"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 12:50
bloodyb
bloodyb is offline
Hij wil jou dus als "tussendoortje". Als jij dat geen bezwaar vindt ga dan vooral je gang maar ik vind het van hem niet echt sjiek tegenover die andere jongen, beetje sletterig zelfs.
Oud 24-07-2013, 13:03
Vowel
Vowel is offline
Ik ben het eens met bloodyb.

Je moet vooral doen wat je niet laten kunt. Casual seks is prima. En als jij er niet mee zit dat jij meer gevoelens hebt voor hem dan hij voor jou (en je jezelf er dus niet mee kwetst), moet je het vooral doen.

De enige voor wie ik verder sympathie kan opbrengen is die derde jongen, voor wie ik hoop dat hij hiervan op de hoogte is. Alleen om die reden al had ik het niet gedaan als ik in jouw schoenen stond. En zo leuk klinkt 'ie trouwens ook niet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 14:26
Verwijderd
Ja dat is juist waar ik mee zit
Ik vind het niet erg, die derde jongen weet het vast niet, maar ik ben bang dat ik die 2 vooral de derde jongen kwets
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 14:31
bloodyb
bloodyb is offline
Probeer je dan maar voor te stellen dat een jongen met jou verkering wil maar voor hij dat vraagt nog even met een paar andere jongens batst.
Oud 24-07-2013, 15:15
Verwijderd
Ja daar komt het op neer idd
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 16:34
Nienna*
Nienna* is offline
Maar je zegt zelf

Citaat:
ik ben in de tussen tijd de jongen leuk gaan vinden waarmee ik op de kermis ben geweest.
Kun je dan wel alléén seks met hem hebben om de seks? Want bovenstaande komt op mij over alsof je niet wil dat zij een relatie krijgen, omdat jij een relatie met hem zou willen.

Verder is het natuurlijk ten eerste niet netjes van die jongen van de kermis, maar ten tweede ook niet echt netjes van jou als je weet dat die andere jongen daar niet van af weet. Maar goed, feitelijk gezien niet jouw zaak natuurlijk....
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 22:27
Verwijderd
Ja precies, ik vind iemand leuk en hij wilt wel leuke dingen doen enzo, maar hij is verliefd op een andere jongen zeg maar
En dat is feitelijk niet mijn zaak, maargoed zaterdag a.s. Heb ik een afspraakje met die persoon.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 22:52
Em.
Em. is offline
Ik vind het een beetje gek dat hij nog een afspraakje met je heeft, als hij bijna een vriend heeft.
Oud 25-07-2013, 23:17
Verwijderd
Als jij hem leuk vindt en hij jou niet, dan ga niet afspreken met diegene.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 00:34
Verwijderd
Tja ik denk dat hij mij juist wel leuk vind ergens, waarom wilt hij anders met me naar bed, en verteld hij dat hij klaar is met die andere jongen (zonet verteld)
Ik wil hem steunen en ik zie wel
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 05:52
hookee
hookee is offline
Citaat:
Tja ik denk dat hij mij juist wel leuk vind ergens, waarom wilt hij anders met me naar bed, en verteld hij dat hij klaar is met die andere jongen (zonet verteld)
"klaar" ? Die heeft 'm gedumpt of, die jongen heeft HEM gebruikt voor een one-night-stand? En nu is je vriendje in tranen?
Zielig, maar er verandert voor jou niets aan de situatie en alle bovenstaande negatieve reacties over jouw vriendje staan nog recht overeind.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Ja joh lieverd. Het is vast echte liefde Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 10:19
bierkoning
bierkoning is offline
Dat wordt niks, hooguit idd alleen seks. Ik zou niet teveel verwachten verder. En ook niet aangaan. Hij lijkt mij wat onbetrouwbaar.
Oud 27-07-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Dat wordt niks, hooguit idd alleen seks. Ik zou niet teveel verwachten verder. En ook niet aangaan. Hij lijkt mij wat onbetrouwbaar.
Ja die indruk krijg ik dus ook, ik hou het na vandaag ff een beetje op afstand.!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten