Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1) Ik hou niet van gezond eten, ik heb eens wat sla geprobeerd maar dat kreeg ik niet doorgeslikt (elke dag moest ik het eten) 2) Ik eet liever hamburgers met veel mayonaise (daar zit ook een plakje tomaat bij) Als je mensenschuw bent, waarom wil je dan toch een meisje? (het schijnen namelijk ook mensen te zijn) Om ermee online te gamen, omdat dat zo hoort, omdat iedereen dat heeft? Hang eens wat rond bij de wachtkamer van de psycholoog, daar vind je misschien vrouwelijke lotgenoten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je bent 19, ik zou aannemen dat je studeert maar dat is denk ik niet het geval? En als niet ga dan iets studeren
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar goed, als je niet van uitgaan houdt, dan doe je dat toch niet? Het is niet nodig voor het vinden van een vriendin. Er zijn wel meer mensen die niet/amper uitgaan. Citaat:
Gamen is op zich geen probleem, maar als je zoveel gamet dat je sociale leven verdwijnt, is het wel een probleem. Je kon het boogschieten niet volhouden omdat je daardoor elke zondag even niet kon gamen? Hoe kan iets een gewone, gezonde hobby zijn als je daarbuiten niets vol kan houden doordat je wil gamen? Misschien moet je dat eens aanpakken. Zoek hulp. Alsin, ga naar een psycholoog, vind therapie. Probeer een normaal leven te vinden. Die vriendin komt dan vanzelf ooit wel. Maar zo... Als je al geen tijd vrij kan maken voor eens per week handboogschieten, hoe denk je dan een normale relatie te gaan onderhouden? |
![]() |
|
Gamen is tof, en ergens naar toe gaan is een hassle. Immers is 20 minuten reizen vrij lang aangezien je in die tijd best wat noobs kan pownen. Toch is het wel zo dat als je ergens bent geweest met vrienden en bij terugkomst niet weer je pc aan zet maar na je bios/feestje/terrasje/weetikhet naar bed gaat je toch met een meer tevreden gevoel in bed ligt. Je hersenen waarderen nu eenmaal sociale interactie. Dat doen ze in het echt meer dat wanneer het via chat verloopt.
Worst case heb je het niet echt naar je zin, maar dan ben je er tenminste uit geweest. Ik ben wel eens stad in geweest met een vriendin, geen reet te doen. We waren met 30 minuten weer thuis. Maar ach, toch even de stad in geweest, buiten geweest, met elkaar gepraat en toen thuis nog maar even drankje gedaan met z'n 2en. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Via gamen leer je niet leuke meiden kennen uit je buurt. Probeer over je schuwheid heen te komen, probeer open te zijn en ga ervoor! Ik weet dat ik dit makkelijk zeg en dat het moeilijk is om het ook echt te doen, maar ga bijv op voetbal ofzo, wordt trainer van een damesteam idk. Je kan altijd nog gamen dus probeer iets te doen waar je echt sociaal bezig MOET zijn. Wat voor werk doe je?
|
![]() |
|
![]() |
ikzelf ben vrachtwagenchauffeur die gasolie bij mensen rondbrengt , dus dat helpt me al een beetje met het schuw zijn voor mensen , sinds ik daar moet praten met anderen , ik begin het all minder erg te vinden als mensen bij me komen staan terwijl ik sta te lossen om een praatje te slaan
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben bang voor jou. Jenneke.* | 15 | 05-05-2005 09:42 | |
Seksualiteit |