Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2013, 10:52
Amber_CdP
Amber_CdP is offline
Hoii!
Ik ben een meisje van 14 en ik ben verliefd op mijn docente (ja, een vrouw dus, ze is 34). Ik zit hier best wel mee.
Ik heb haar voor de vakantie een mail gestuurd waarin ik haar dit vertel, omdat ik eerlijk tegenover haar wil zijn maar ook omdat mijn cijfers voor haar vak eronder lijden. Ik heb daarna niets meer van haar gehoord en volgende week moet ik weer naar school. Ik ben heel bang voor haar reactie.
Iemand tips oid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2013, 10:57
Verwijderd
Wat gek dat ze totaal niet reageerde, misschien dacht ze dat het een grapje was? Heb je wel weer les van haar dit jaar? Als ik de docente was, zou ik er gedurende de zomer over praten met jou, teamleider, en als het echt serieus is proberen te zorgen dat je komend jaar geen les van haar hebt. Als je totaal niks gehoord hebt zou ik daar zelf achteraan gaan. En verder af en toe even voeten op de grond. Je kunt niks met dit gevoel, en vroeg of laat wordt het minder.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 11:19
Verwijderd
Ze kan ook overrompeld zijn en wilt er niets meedoen. Dus ze doet alsof het niet gebeurd is.

Heb je haar dit jaar weer?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 14:39
hookee
hookee is offline
Hoe kwam je aan haar e-mail adres? Misschien was het een oud adres en gebruikt ze het niet meer of is je post in de spam terecht gekomen. Houd rekening met de kans dat ze de mail niet heeft ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 15:49
Verwijderd
Veel scholen hebben een schoolmail en dan kan je van iedereen die op die school rondloopt het mailadres achterhalen.
Of ze heeft niet meer op haar mail gekeken, want het is vakantie.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 15:52
Nitrogen
Nitrogen is offline
Citaat: