Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2013, 10:52
Amber_CdP
Amber_CdP is offline
Hoii!
Ik ben een meisje van 14 en ik ben verliefd op mijn docente (ja, een vrouw dus, ze is 34). Ik zit hier best wel mee.
Ik heb haar voor de vakantie een mail gestuurd waarin ik haar dit vertel, omdat ik eerlijk tegenover haar wil zijn maar ook omdat mijn cijfers voor haar vak eronder lijden. Ik heb daarna niets meer van haar gehoord en volgende week moet ik weer naar school. Ik ben heel bang voor haar reactie.
Iemand tips oid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2013, 10:57
Verwijderd
Wat gek dat ze totaal niet reageerde, misschien dacht ze dat het een grapje was? Heb je wel weer les van haar dit jaar? Als ik de docente was, zou ik er gedurende de zomer over praten met jou, teamleider, en als het echt serieus is proberen te zorgen dat je komend jaar geen les van haar hebt. Als je totaal niks gehoord hebt zou ik daar zelf achteraan gaan. En verder af en toe even voeten op de grond. Je kunt niks met dit gevoel, en vroeg of laat wordt het minder.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 11:19
Verwijderd
Ze kan ook overrompeld zijn en wilt er niets meedoen. Dus ze doet alsof het niet gebeurd is.

Heb je haar dit jaar weer?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 14:39
hookee
hookee is offline
Hoe kwam je aan haar e-mail adres? Misschien was het een oud adres en gebruikt ze het niet meer of is je post in de spam terecht gekomen. Houd rekening met de kans dat ze de mail niet heeft ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 15:49
Verwijderd
Veel scholen hebben een schoolmail en dan kan je van iedereen die op die school rondloopt het mailadres achterhalen.
Of ze heeft niet meer op haar mail gekeken, want het is vakantie.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 15:52
Nitrogen
Nitrogen is offline
Citaat:
Hoe kwam je aan haar e-mail adres? Misschien was het een oud adres en gebruikt ze het niet meer of is je post in de spam terecht gekomen. Houd rekening met de kans dat ze de mail niet heeft ontvangen.
Veel scholen gebruiken een online agenda, software voor de school waarop alle leerlingen zitten en ze zo hun agenda met lessen en huiswerk kunnen zien. Ook zit hier elektronisch lesmateriaal bij en kunnen ze hun cijfers zien en soms ook toetsen maken. Je hebt daarop gelijk ook een e-mail adres waarmee je met leerlingen (wat bij mij niet mag) en docenten kan mailen.
Oud 17-08-2013, 18:52
Amber_CdP
Amber_CdP is offline
Op mijn school heeft iedereen (dus leraren en leerlingen) een schoolmail adres, deze heb ik gebruikt. Je mag je docenten mailen met huiswerkvragen of andere problemen.
Ik denk dat ze de mail al wel gelezen heeft (het was de laatste week van school, wij hadden geen les meer maar er waren rapportvergaderingen) en dat ze omdat ze overrompeld was nog geen reactie heeft gegeven. Maar nu moet ik volgende week weer naar school (ik weet nog niet of ik weer les van haar krijg maar ik kom haar sowieso wel tegen op school) en ik ben heel erg bang voor haar reactie.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 11:34
smartiexxx
smartiexxx is offline
Ik begrijp je helemaal, want ik zat namelijk ook in zo'n situatie. Ik ben verliefd op mijn mentrix en ik had het haar via whatsapp verteld. Je hoeft je er niet heel veel druk om te maken, als je op school komt kan het zijn dat ze je aanspreekt en even met je wilt praten. Ik heb met mijn mentrix gepraat en dat is heel geruststellend. Zorg er in ieder geval voor dat je iemand hebt om er over te praten< want dat is echt heel fijn.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 16:16
Amber_CdP
Amber_CdP is offline
Oke, dankjewel! Ik zou het denk ik fijn vinden als ze erover wil praten, dan heb ik zeg maar een bevestiging voor mezelf...
Ik heb het mijn beste vriendin verteld, dat is inderdaad erg fijn! Ik kan alles bij haar kwijt en ze begrijpt me helemaal.
Ik ben gewoon zo zenuwachtig... Nu al, en het duurt nog minstens een week voor ik haar weer zie... Ik moet toegeven dat ik haar wel heel erg gemist heb in de vakantie hoor... Damn, ik wil dit niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten