Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2013, 22:32
Markd17
Markd17 is offline
Hallo,

Ik ben zojuist verplaats van klas. Ik zit sinds ik op school ben van 1e t/m 3e in: 1B, 2B, 3B en nu opeens 4D? Dat vindt ik eerlijk gezegd heel raar want, mijn vrienden zitten precies in de zelfde klas. Hoezo ben ik de enige die weg moet? Dat vindt ik echt nergens op slaan. Dus ik ben van plan eerste schooldag (Roosters/Boeken ophalen) gelijk contact te maken met me oude mentor dat ik opeens in een andere klas zit waar ik eigenlijk niet in hoor te zitten. Toen ik bij oudergesprek was zei mijn mentor nog duidelijk je gaat naar 4B dus hou het rustig aan wordt niet te wild met je vrienden, en vervolgens krijg ik een brief thuis dat ik in 4D zit? Zou ook een fout kunnen zijn maar waarom zei mij mentor dat ik in 4D zou zitten en waarom ben ik diegene die weg moet. Snap het niet.. Wat zou jij doen? Want in die klas waar ik ga zitten wil ik echt niet zitten omdat ik geen zin heb om weer vrienden te maken. En sommige mensen daar mag ik al niet. Dus wat zou jij doen?

Bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2013, 07:19
Elin3
Elin3 is offline
Het kan goed zijn dat jij op basis van jouw profiel beter in die andere klas past, wanneer je terug zou gaan naar je oude klas kan dat je rooster flink door de war schoppen (lange dagen, tussenuren, dubbele uren). Hou daar rekening mee als je je wil laten overplaatsen.
En trouwens; Nieuwe klasgenoten zijn leuk!
Oud 26-08-2013, 12:28
Verwijderd
Ik zou niets doen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 16:44
Kitten
Kitten is offline
Vragen aan iemand die die indeling heeft gemaakt waarom je van klas bent verplaatst. Dan bedenken dat je toch meer dan de helft van de tijd in clusters zit en het niet meer zo veel uitmaakt.
In de onderbouw ben je een klas, in de bovenbouw heb je meer lesgroepen.
Oud 26-08-2013, 18:15
Markd17
Markd17 is offline
Bedankt voor de reactie's.

@Elin3 Ik heb zojuist de roosters gecheckt en het blijkt niet zo erg te zijn.
@Reverend Geloof me als je op mijn school zat zou je precies het zelfde denken.
@Ik denk dat voor dit ga.

De punt is ik wil gewoon in mijn eigen klas zitten.
Iedereen is bevriend met elkaar. Dat wil ik niet verliezen.
Bovendien ik had laatst een email gestuurd dat ik naar een ander klas wou gaan. (Had ik ergens gelezen). Dat ik het raar vindt dat ik van klas ben verplaats.
En zeiden om welke leerling het ging, dat wil zeggen dat het dus wel kan? Want ik vroeg ook erbij of het niet mogelijk is.
En als niet mogelijk was zou hij/zij vast nee dat is niet mogelijk zeggen. Dus ik ga er van uit dat het wel kan..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2013, 11:11
Verwijderd
Citaat:
@Reverend Geloof me als je op mijn school zat zou je precies het zelfde denken.
Geloof me. Nee. Ik wisselde sowieso graag ieder jaar af. Ik kan heel snel moe worden van dezelfde mensen, bovendien is een verfrissing van bitches ieder jaar juist geweldig.

Nee, ik zou het wel weten. Maar als je bang bent voor nieuwe mensen moet je vooral proberen terug te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten