![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het idee dat er meer is aan die man wat je niet aanstaat. Het is gewoon een gevoel. Als je je niet op je gemak voelt bij deze arts zou ik inderdaad contact opnemen met je zorgverzekering, zij kunnen zo voor je zien welke (vrouwelijke?) huisarts bij jou in de buurt nieuwe patienten aanneemt. Succes.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie het probleem echt niet. Iemand heeft beroepsmatig belangstelling voor je, en dat mag niet? Dikke kans dat iemand uit je omgeving bij de huisarts aan de bel heeft getrokken omdat ze zorgen hebben (om wat voor reden dan ook) en je huisarts nu even zelf een inschatting wilde maken. Lekkere indruk heb je dan achter gelaten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat weet ik toch niet, wat er aan de hand zou kunnen zijn
![]() En ik neem aan dat je ouders vast wel weten wie je huisarts is. Maar goed, het komt allemaal over alsof er niks aan de hand is en je nu erg heftig reageert en je een hoop gedoe op de hals haalt. Maar als jij dat graag wilt: veel plezier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat een verhaal zeg.
![]() ![]() Je bent ontzettend aan het zeuren. Als jij van huisarts wilt wisselen kun je dat gewoon doen en niemand gaat je verplichten te vertellen waarom je dat wilt. Jeetje zeg, degene die het spreekwoord "van een mug een olifant maken" heeft geïntroduceerd had zeer duidelijk een situatie als deze in gedachten. |
![]() |
|
|