Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2013, 12:05
D3nn1s
D3nn1s is offline
hey,

ik ben een jonge jongen van 20 jaar en ik sta niet echt sterk in me schoenen kwa dit verhaal:

ik ben uit geweest met een paar vrienden/vriendinnen het was een hele gezelige in de kroeg veel gedrinken, uit eindelijk gingen naar een huis van een vriend, aan de sterke drank we aren goed dronken.

maar ik heb sinds kort al een oogje op een van me stap vriendinnetjes ik ben helemaal gek op der ik denk de heltijd aan der droom van der maar ze heeft al een vriend en zo,

en op de avond nog ze was dronken en we zatten al een beetje te knufffelen enzo maar op daarna gaf ze me een kusje, ik had dat natuurlijk niet verwacht duz ik was als waren frozen en daarna ging het weer verder met knuffelen, daarna is er niks meer gebeurd de,

maar de volgende dag wist ik het me nog te herinneren wat er gebeurd was en heb toen een groepschat op whatsupp gemaakt met haar en een paar vrienden/vriendinnen, om uit te zoeken wat ze der nog van af weet maar bleek dat ze zich niks meer herinnert wat er allemaal gebeurt is.

mijn vraag is hier bij wat moet ik doen? moet ik doen als of er niks gebeurt is? en die kus als nee srry beschouwen.

btw: srry voor dat er geen hoofdletters en punten goed bij zitten spelling is niet mijn beste vak of zinnen die niet kloppen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2013, 12:12
feniks
feniks is offline
Een groepschat maken? Wat?

Stap op haar af, en zeg dat je met haar alleen wil daten. Nee heb je, de rest van je leven lang. En ja kun je krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 12:13
Verwijderd
Helemaal niks.

Ja kun je alleen ooit fatsoenlijk krijgen als haar huidige relatie eindigt zonder jouw inmenging.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 12:51
D3nn1s
D3nn1s is offline
ik ben het er inderdaad eens met lusi, maar ik moet duz gewoon w8te tot dat het fout gaat met ze
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Stap op haar af, en zeg dat je met haar alleen wil daten. Nee heb je, de rest van je leven lang. En ja kun je krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 14:44
Padzorz
Padzorz is offline
Niet wachten tot het gedaan is, dat is wanhopig en dan kan je beter ondertussen andere meisjes gaan zoeken. Vraag haar gewoon mee uit en laat duidelijk merken dat je meer wilt dan alleen haar gewone vriend zijn. Het beste is gewoon dat je haar eigenlijk kust als je een date zou kunnen regelen.

Doe gewoon waar je zin in hebt en luister niet naar al dat gezever van 'bemoei je niet met de relatie'.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 14:54
igfy
igfy is offline
Hmm, ik snap van haar kant niet helemaal waarom ze met jou gaat zitten knuffelen tijdens het uitgaan. Doet ze dat wel vaker met andere vrienden/vriendinnen?

En zit haar vriend ook bij jullie in de vriendengroep? Wat weet je over hun relatie? Gaat het goed of hebben ze vaak ruzie?

Sowieso zou ik me niet met die relatie gaan bemoeien en zeker niet als je hem ook goed kent. Als het niet goed tussen hun gaat, is er een kans dat het binnenkort toch wel uitgaat, anders dan gedraagt ze zich misschien gewoon een beetje klef?
Oud 10-09-2013, 15:42
Hemmingway
Hemmingway is offline
Een groepschat maken om iets wat enkel jullie twee (of drie) aangaat
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 16:19
Elin3
Elin3 is offline
Ze heeft een relatie en heeft jou een kus gegeven toen ze er zelf met haar hoofd niet goed bij was. Daar zou ik dus geen hoop uit putten.
Zolang zij een relatie heeft zou ik me nergens mee bemoeien als ik jou was.
Oud 11-09-2013, 08:04
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ze heeft een relatie en heeft jou een kus gegeven toen ze er zelf met haar hoofd niet goed bij was. Daar zou ik dus geen hoop uit putten.
Zolang zij een relatie heeft zou ik me nergens mee bemoeien als ik jou was.
Dit, en wat is jou definitie van een kusje?
Heb je een kusje op je wang gehad? Op je mond? Heb je tien minuten zitten tongen? Dat is natuurlijk ook nogal een verschil.
Oud 11-09-2013, 11:10
Vowel
Vowel is offline
En als ze met je heeft zitten zoenen wil je sowieso geen relatie met haar, lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 15:00
Hemmingway
Hemmingway is offline
Citaat:
En als ze met je heeft zitten zoenen wil je sowieso geen relatie met haar, lijkt me zo.
Dit. Als ze in een dronken bui met jou al knuffelt en zoent terwijl ze een relatie heeft, hoe ga jij haar dan ooit vertrouwen mochten jullie samen zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten