Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2013, 08:04
lexi_xdrei
lexi_xdrei is offline
Ik ben 14 en mijn vriendje is 15, hij is de allerliefste jongen die ik ken en we houden echt van elkaar. Overlaatst is hij bij mij thuis geweest en toen hebben we heel de tijd liggen tongen en hij is soms met zijn hand over mijn bost en tussen mijn benen gegaan, ik heb volgens mij toen zijn erectie gevoeld. Maar verder is er niets gebeurd... Hoe moet ik de eerste stap zetten? Ik wil graag verder met hem gaan, maar ben ik te jong?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 08:12
Verwijderd
Als je er zeker van bent dat je er klaar voor bent, dan kan je het zeggen of gewoon proberen. Proberen is gewoon je broek los maken en zijn broek. Dan weet hij het wel.
Maar een condoom gebruiken is natuurlijk wel belangrijkste. Als je het liever niet wil zeggen leg je er een gewoon klaar en laat het hem zien.
Ik vind je wel jong. Maar je moet het zelf weten. Als hij 16 is moeten jullie volgens de wet wachten tot jij 16 bent.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 10:05
Pluis
Pluis is offline
Voordat je aan elkaars broek begint, zou je ook eerst eens met je handen onder zijn tshirt hem kunnen strelen. En na een tijdje zijn tshirt uit, en hij snapt dan vast de hint dat hij onder jouw shirt mag voelen.
Oud 05-10-2013, 10:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Voordat je aan elkaars broek begint, zou je ook eerst eens met je handen onder zijn tshirt hem kunnen strelen. En na een tijdje zijn tshirt uit, en hij snapt dan vast de hint dat hij onder jouw shirt mag voelen.
Of zijn hand onder jouw shirt stoppen. Of jouw shirt uittrekken. Dan snapt hij de hint vast nog beter.
Oud 05-10-2013, 13:31
Rommeltje
Rommeltje is offline
gebruik een condoom
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 17:39
bloodyb
bloodyb is offline
Er hoeft niet meteen geneukt te worden hoor. Er is niks mee om te beginnen met wat voelen en "handwerk". Zo kun je elkaars lichaam een beetje leren kennen.
Oud 05-10-2013, 22:33
lexi_xdrei
lexi_xdrei is offline
Ja dat bedoelde ik ook, ik wil niet direct seks met hem maar wel dat hij weet dat hij me mag aanraken enzo...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 14:30
Chanellx
Chanellx is offline
Probeer eens , als je lekker met hem in bed ligt gewoon zijn vingers een beetje in je broek te schuiven.. niet gelijk alles zegmaar ,gewoon lekker speels blijven .. Zo ging mijn eerste keer ook, hij zette de stap niet, dus deed ik het, en jongens snappen de hint dan wel ..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten