Ik blijk achteraf al jaren een account te hebben hier, maar heb er verder nooit echt iets mee gedaan - laat staan dat ik mezelf heb voorgesteld.
Ik ben Michelle, een zeventien jarig meisje, en zit momenteel in de 2e op het Nimeto (een creatieve vakschool) waar ik niveau 4 doe. Mijn hobby is vooral schrijven. Het is iets wat ik vrijwel de hele dag door doe, en ben dan ook gek op RPG'en. Ik hoop later schrijfster te worden, al betwijfel ik of dat gaat lukken of niet... Echter blijf ik uiteraard hoop houden!
Verder houd ik van series kijken. Ik ben een grote Harry Potter fan, ben verslaafd aan Skins, The Vampire Diaries en American Horror Story. Muziek is trouwens mijn alles! Too bad dat ik voor geen meter kan zingen, en slechts een paar liedjes kan spelen op de gitaar (op de piano kan ik gelukkig nog aardig veel). Het gaat bij mij dan ook echt meer om het luisteren. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
Verder heb ik een groot gebrek aan motivatie voor mijn opleiding, ben ik enorm gefascineerd door anatomie, houd ik van Tempeliers, heb ik een obsessie voor alles dat Engels is, houd ik van het (boven) en onnatuurlijke en ben ik alles behalve normaal.
Dat was het wel zo'n beetje... I suppose.
Mocht je nog vragen hebben... stel ze me gerust!
Laatst gewijzigd op 09-10-2013 om 11:38.
|