Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je wil kun je via de volgende weblink in contact komen met de jongerenafdeling van het COC Nederland: http://www.coc.nl/?s=jongeren Het COC is de Nederlandse belangenvereniging voor lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders. Er worden ook activiteiten voor jongeren georganiseerd. Misschien zit er voor jou iets bij en kom je zo in contact met gelijkgestemden ![]() In elk geval goed om te lezen dat jouw inschatting van hoe je ouders met dit onderwerp om zullen gaan, positief is. Dat scheelt weer! Succes. Sense Jan
|
Accepteer jij zelf dat je bi bent? Ik denk dat dat het probleem is en niet je ouders. Ga eens wat informatie halen uit de bieb (ouderwets) of van internet af en lees je eens in.
Dan zie je namelijk dat er verders niets verandert, behalve dat je op een persoon valt en niet op een geslacht. ![]() Als je jezelf accepteert (en iedereen uit je vriendenkring) komt het allemaal prima in orde. Oh, en mensen die moeilijk doen zijn GEEN vrienden van je! ![]() En anders behandelen... Ik zou persoonlijk een moord doen voor ouders die mij accepteren. Mijn moeder schaamt zich nog steeds voor haar dochter (spreekt het woord biseksueel uit alsof het een vloekwoord is) en mijn beiden ouders denken nog steeds dat het een fase is, omdat ik getrouwd ben met een man. ![]()
|
![]() |
hee ik d8 ook een tijd dat ik bi was, je moet gewoon eerst voor jezelf zeker weten wat het is wat je voelt? Is het puur lichamelijk of oook kwa gevoel? Want misschien ben je alleen lichamelijk nieuwsgierig en is het een fase.
je moet wel oppassen voor sommige mannen hier als je erover wil praten, want ik heb meegemaakt dat niet iedereen zegt wat die is hier. |
![]() |
|
Je weet het dus sinds een paar dagen waarschijnlijk en je hebt het alleen aan je beste vriend verteld .Gun je zelf een paar maanden de tijd om aan het idee te wennen, vooral omdat je nog niet helemaal zeker weet of je wel bi bent(of he of ho). Ga eerst eens op die website van het COC of van Expreszo kijken. Als je wat zekerheid hebt over je geaardheid is het vroeg genoeg om er met anderen (zoals je ouders) over te praten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Homoseksualiteit/biseksualiteit: niet het rechte pad? Experimenteren? Axel11 | 188 | 02-02-2017 11:37 | |
Seksualiteit |
Vorm van biseksualiteit? Lovedrunk | 5 | 30-03-2012 17:02 | |
Liefde & Relatie |
Bi, lesbisch, hoe wat....? Verwijderd | 23 | 18-01-2010 23:02 | |
Seksualiteit |
lesbish, bi of gewoon een fase? zienna | 39 | 26-09-2005 08:49 | |
Seksualiteit |
meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE?? devilcat | 70 | 29-10-2004 12:52 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met biseksualiteit? Verwijderd | 4 | 06-04-2002 21:43 |