Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, óf je maakt het uit met je vriendin en gaat voor meisje 2, óf je blijft bij je vriendin. Dat zijn je opties een beetje. Als je enige reden voor de tweede is dat het zo zielig is als ze gaat huilen, lijkt de eerste optie mij beter voor iedereen. Maar er kunnen ook betere redenen zijn om bij je vriendin te blijven, bijvoorbeeld als je echt van haar houdt en verwacht dat meisje 2 maar een tijdelijke bevlieging is. Ja of je gaat er twee relaties tegelijk op na houden, maar dát zou pas zielig voor je vriendin zijn, én niet eerlijk tegenover meisje 2, en een hoop gedoe voor jou, dus doe maar niet.
|
![]() |
|
![]() |
STATUS UPDATE
Hier ben ik weer, Heb inmiddels de beslissing genomen sowieso mijn huidige relatie te beëindigen. (Ik ga er vanavond heen) Of ik met het andere meisje verder ga zie ik wel het maakt me niet zo veel uit. het belangrijkste vind ik dat ik mezelf niet kapot maak door bij iemand te blijven terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil... Nu maar hopen dat het zonder een uur huilen gaat (ze mag best huilen dat is heel begrijpelijk) Dankjulliewel voor de snelle en goede adviezen. Zal vaker gebruik maken van dit forum ![]() Ik zal vanavind rond 8 uur weer een bericht posten |
![]() |
|
![]() |
Ik heb precies het zelfde mee gemaakt, maar bij mij was de gene waar ik een relatie mee had de gene die een ander leuk vond. Hij is uiteindelijk vreemd gegaan met dat meisje en bij nader inzien toch weer bij me terug gekomen. We hebben nog niet iets officieels weer maar dat zit eraan te komen. Zelf ben ik heel dom bezig want je wilt toch geen 2e keus zijn. Kies altijd de 2e want als je je vriendin echt leuk had gevonden was je nooit voor het meisje uit je klas gevallen. Maak het subtiel uit met je vriendin en pap niet direct wat aan met het meisje uit je klas. Gevoelens zijn gevoelens je kan er niks aan doen. Bedenk je ook eens hoe het voelt zonder je vriendin.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Status Update 2 :
Mijn EX heeft gereageerd zoals verwacht (Alleen maar huilen) Heb gezegd dat het voor mij zo geen doen is. Ze begreep het niet echt maar ik mocht gegeven moment wel naar huis ![]() Ik heb vrijdag met meisje nummer 2 afgesproken met wat meer mensen dus ik ben tevreden ![]() Mijn ex en ik zijn gewoon vrienden gebleven dus eind goed al goed denk ik? Hierbij wil ik graag deze thread sluiten (reageren mag altijd nog ![]() |
![]() |
||
Loop niet gelijk te hard van stapel met dit nieuwe meisje, dat is nogal lomp tegenover (en ook kwetsend voor) je ex.
Praktische opmerking: als een topic gesloten is kan er niet meer gereageerd worden. Wil je eerst nog reacties afwachten of het topic echt nu sluiten? Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 |