beste medescholieren,
maandagochtend ongeveer 12 uur is mijn knieschijf verdraaid dusdanig dat het naast mn been kwam staan, ambulance gebeld, aan het lachgas en dan hem proberen terug te zetten maar blijkbaar heb ik te gespierde benen (yeah right), 5cc verdovingsmiddel gekregen door een infuus, waar ik niets van merkte, uiteindelijk besloten de ambulancebroeders na me een goede 10 minuten gepijnigd te hebben dat het toch niet helemaal normaal was dat ik niet down ging en werd ik in de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis, in de ambulance kreeg ik nog eens 5cc van hetzelfde verdovingsmiddel,
en nog ging ik niet neer, uiteindelijk op de spoedeisende hulp nog een keer 5cc gekregen en toen ging ik met moeite knock-out. ze hebben hem uiteindelijk gezet en nu moet ik iets langer dan een week met een brace lopen, daarna gaan ze het behandelen met sporttape.
als 17jarige 1,96, 82kilo was dat vrij eng om 3x zoveel nodig te hebben als een normaal persoon om neer te gaan,
enfin, dit heb ik ook al aan mijn linkerbeen, iets wat ik aan rugby over heb gehouden.
nu is mijn vraag, heeft iemand anders hier last van? en hoe hebben jullie het nieuws opgevat dat je geen bal/contactsporten meer mag spelen?
rechterbeen: