![]() |
|
Als ik zelf over mn clitoris wrijf dab kom ik binnen 5 minuten klaar. Maar als ik t doe tijdens de seks voel ik er niks meer van. Voor mijn gevoelnben ik wel ontspannen. En tot nu toe alles was hij doet vind ik heerlijk. Ik hoef er geen tips bij te geven.
|
Verwijderd
|
Dan ben ik geneigd om te zeggen: Ontspan, geniet van dat het lekker is en laat het daar voor nu bij. Als je het echt zo lekker vindt, komt het vanzelf wel. Probeer niet meer te focussen op het orgasme, want dan kom je niet klaar. Bij mij duurde het ook wel een jaar voordat ik klaarkwam bij mijn vriend. Op het moment dat ik stopte met me daar op focussen, klwam ik klaar. Misschien is het een idee om te masturberen als je vriendje naast je ligt? Of stimuleer je clitoris als hij je beft?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien moet je gewoon niet zoveel focussen op het klaarkomen. En als het echt niet lukt tijdens de penetratie, dan maakt dat toch niet uit? Probeer het dan ervoor of zo. Het belangrijkste is natuurlijk dat je geniet. Als je er zo krampachtig mee bezig blijft verpest je dat alleen maar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vrouw laten klaarkomen ArieP | 38 | 01-07-2010 15:44 | |
Seksualiteit |
Wanneer is de sex over bij een vrouw? kous | 27 | 21-05-2008 19:38 | |
Seksualiteit |
Draait seks voor jullie om het klaarkomen? Optima | 27 | 24-08-2006 19:33 | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen: Ben klaargekomen, maar...?! indie-gurl | 35 | 01-06-2006 15:09 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen vrouw in relatie Firenze | 4 | 18-08-2005 16:27 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen door neuken Wendy Lynn | 55 | 11-09-2004 18:53 |