Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2013, 18:50
brunettespy
brunettespy is offline
Ik kom nauwelijks klaar tijdens de seks. Handwerk enzo nemen we al de tijd voor. We hebben al verschillende Standjes gedaan maar tot nu toe ben ik maar 3 of 4x als ik op hem zit/lig. Hebben jullie tips hoe ik wel klaar kan komen.
Het kan er ook niet aan liggen hoe nat ik ben want het bed zit na de daad altijd helemaal onder.
Ben trouwens 17
Oud 28-11-2013, 21:17
Rommeltje
Rommeltje is offline
Het ene meisje komt sneller klaar dan het andere meisje. Misschien kun je hem jou laten beffen op verschillende manieren en dan aangeven wanneer iets erg prettig voelt en hem dat dan laten aanhouden en versnellen totdat je klaarkomt. Vingeren en beffen tegelijk werkt meestal goed bij mijn vriendin.
Ook kun je misschien proberen zelf het touw in handen te nemen als je bovenop je vriend zit en zelf het tempo bepalen. probeer een speeltje of probeer nieuwe dingen. Of heb een tijdje geen seks totdat je zo geil bent dat je al klaar komt terwijl hij nog niet eens een stoot heeft gegeven.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 23:23
brunettespy
brunettespy is offline
9 van de 10x zit ik ook op hem maar het ritme bepalen vind ik gwn moeilijk. Omdat ik zo houterig ben. Wand ik hou van hard en snel en dat kan ik weer niet.
Speeltjes zijn niet zp handig onze ouders zijn gelovige (zijn: christelijk, mijn:moslim) dus zo handig is t niet.
Oud 29-11-2013, 04:38
Vowel
Vowel is offline
Jullie ouders staan er toch niet naar te kijken als jullie seks hebben? Wat hebben die ouders ermee te maken?

Verder hoor ik je vooral over standjes, dan heb je het over penetratie, neem ik aan? Veel vrouwen komen niet klaar van penetratie. Lukt het ook niet als hij je beft?

Oh en ook wel handig om te weten: kun je jezelf wel laten klaarkomen?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 08:47
Rommeltje
Rommeltje is offline
Ja dat is een goede van vowel.
Je kunt bijvoorbeeld proberen over je eigen clitoris te wrijven terwijl hij je penetreert, misschien een ideetje.
En wat vowel zegt over dat de meeste vrouwen niet klaarkomen door enkel penetratie dat is waar.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 09:02
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Jullie ouders staan er toch niet naar te kijken als jullie seks hebben? Wat hebben die ouders ermee te maken?

Verder hoor ik je vooral over standjes, dan heb je het over penetratie, neem ik aan? Veel vrouwen komen niet klaar van penetratie. Lukt het ook niet als hij je beft?

Oh en ook wel handig om te weten: kun je jezelf wel laten klaarkomen?
dit en ben je wel gewoon lekker ontspannen? als je focus teveel op klaarkomen ligt lukt het niet. ontspan als hij je beft en geef misschien wat aanwijzingen. ieder meisje vindt weer andere dingen lekker.
Oud 29-11-2013, 09:24
brunettespy
brunettespy is offline
Als ik zelf over mn clitoris wrijf dab kom ik binnen 5 minuten klaar. Maar als ik t doe tijdens de seks voel ik er niks meer van. Voor mijn gevoelnben ik wel ontspannen. En tot nu toe alles was hij doet vind ik heerlijk. Ik hoef er geen tips bij te geven.
Oud 29-11-2013, 10:07
Verwijderd
Dan ben ik geneigd om te zeggen: Ontspan, geniet van dat het lekker is en laat het daar voor nu bij. Als je het echt zo lekker vindt, komt het vanzelf wel. Probeer niet meer te focussen op het orgasme, want dan kom je niet klaar. Bij mij duurde het ook wel een jaar voordat ik klaarkwam bij mijn vriend. Op het moment dat ik stopte met me daar op focussen, klwam ik klaar. Misschien is het een idee om te masturberen als je vriendje naast je ligt? Of stimuleer je clitoris als hij je beft?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 12:33
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als ik zelf over mn clitoris wrijf dab kom ik binnen 5 minuten klaar. Maar als ik t doe tijdens de seks voel ik er niks meer van. Voor mijn gevoelnben ik wel ontspannen. En tot nu toe alles was hij doet vind ik heerlijk. Ik hoef er geen tips bij te geven.
Ah, dat wat jij zegt herken ik wel hoor. Tijdens het neuken kan ik me ook niet op meerdere dingen tegelijk concentreren, dus dan zou ik mezelf bijvoorbeeld ook niet klaar kunnen laten komen terwijl hij in me zit of zo. Op één of andere manier voel ik er dan niets van als ik aan mijn clitoris zit. Teveel andere stimulatie, waarschijnlijk. Sommige vrouwen kunnen dat wel, andere vrouwen kunnen dat niet. Zelf zit ik er niet zo mee, want ik kan ook vóór, of na het neuken klaarkomen en zelfs als ik niet klaarkom is dat geen ramp. Dan de volgende keer weer.

Misschien moet je gewoon niet zoveel focussen op het klaarkomen. En als het echt niet lukt tijdens de penetratie, dan maakt dat toch niet uit? Probeer het dan ervoor of zo. Het belangrijkste is natuurlijk dat je geniet. Als je er zo krampachtig mee bezig blijft verpest je dat alleen maar.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 09:49
Cecemel
Cecemel is offline
Komt er eigenlijk iets uit de vagina als je klaarkomt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Komt er eigenlijk iets uit de vagina als je klaarkomt
KAN wel volgens mij. Het squirten, maar dat hebben niet veel vrouwen dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2013, 21:11
musiclover1010
musiclover1010 is offline
Voorspel kan en naakt maseren en gemaseerd worden
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten