Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2014, 14:04
Ydhtk
Ydhtk is offline
Weet dat t misschien stom is om dit op een openbaar forum te zetten, maar ik heb echt hulp nodig. Ik heb voor de eerste keer een gebroken hart, ik kan wel de hele dag door janken maar ik kan niet echt naar iemand toe. Ik durf me niet goed open te stellen en via internet is dit miljoenen keer makkelijker want niemand kent mij.

Houd aub negatieve/nare reacties voor je,

Ik had een vriend, we hadden een relatie van vier maanden wat niet heel lang is maar ik heb hiervoor nooit relaties gehad. In die vier maanden is een heleboel gebeurt, een heleboel leuke dingen en ook ruzie's. Hij weet alles van mij en mijn verleden.
Sinds begin van deze week deed hij opeens echt zo raar, mij echt keihard negeren, geen appjes meer met slaap lekker, of goedemorgen, (en dat terwijl wij elkaar altijd alles appte en belde.) Hij nam nooit meer zijn telefoon op als ik hem opbelde en dat terwijl hij gewoon thuis was. Hij heeft elke dag een ander verhaal gezegd (die bespaar ik je) en uiteindelijk heb ik nu het échte verhaal gehoord. Zijn ex heeft contact opgezocht via facebook dat ze erachter is gekomen dat ze zwanger is. Ze heeft na hem een andere vriend gehad en ik weet verder niet precies hoe en wat. Maar ze zegt dat het van mijn ex is. Ze heeft gezegd dat ze geen seks met die andere jongen heeft gehad.
Hij heeft al die tijd raar gedaan omdat hij niet meer wist wat hij moest, wij hadden het goed samen helemaal verliefd. Afgelopen donderdag belde wij nog, hij was zo ongelofelijk lief en ik had echt het idee dat alles goed zou komen. Ik ging sporten en zou hem daarna terug bellen. Ineens moest ik weg en moest ik hem met rust laten zei hij via app.
Bleek dus dat hij daarna naar haar is gegaan en voor haar heeft gekozen, dat heb ik gisteren gehoord. Dat doet pijn... ;( En dus hij zei die donderdag dat zijn telefoon uit ging vallen, hij heeft mij daarna geblokkeerd. En ik was het zat ik ging slapen en de volgende dag smeekte ik hem in een sms waarom hij zo deed en waarom hij mij blokkeerde. Toen wist ik dus nog niet dat hij met haar was!! Die ochtend stond ik op het station wachten op mijn trein en ik belde, nam zij op. Zij ziet mij overduidelijk als een klein kind en zei allemaal dingen als hij heeft je gebruikt, dat doen afghanen vaker, en wij gaan al drie maanden weer samen. Dat was dus gelogen maar hij zat naast haar toen ze dat zei en hij heeft zijn bek niet opengetrokken hoor. ;S
Dus. Ik ben mijn vriend kwijt, hij houd nog van me en dat zal nooit voorbij gaan van ons beide niet. Ik ben ka-pot ik heb nergens meer zin in ik wil het liefst dood. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en dat het op zo een manier moet, zo een rare manier. Had liever gehad dat hij mij onder ogen kwam en had gezegd dat zijn gevoelens minder waren geworden. Had liever een leugen gehad. Hij houd van haar en kiest voor haar en dat doet echt p i j n
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2014, 14:21
bierkoning
bierkoning is offline
dat het pijn doet is begrijpelijk. tijd heelt alle wonden. hij is jou duidelijk niet waard. vergeet hem dus gewoon. hoe moeilijk dat nu ook is.
Oud 02-02-2014, 18:05
Elin3
Elin3 is offline
Dit is echt heel naar voor je, maar ik ben bang dat je je erbij neer zult moeten leggen. Als het oplucht, praat er dan vooral over met mensen. Natuurlijk is het onwijs naar iemand te verliezen waar je 4 maanden lang heel close mee bent geweest, maar hij heeft zijn keuze gemaakt en die is niet op jou gevallen. Durf jij dan in elk geval voor jezelf te kiezen, de jongen gaat jou niet meer gelukkig maken, hij heeft je immers al zo enorm gekwetst. Laat hem los.
Oud 05-02-2014, 16:17
Linaatje97
Linaatje97 is offline
Dat komt inderdaad hard aan. Ik ben zelf ook altijd bang dat dit mijzelf zou overkomen want ik hou ziels veel van mijn vriend Ookal os het ook nog heel pril. De eerste weken zou je denk k dan ook nog elke dag aan hem denken maar meestal slijt dat wel. Je moet maar zo denken "hij is mij niet waard" sterkte !!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 11:11
Verwijderd
Het voelt waarschijnlijk alsof je hart eruit valt, maar sommige dingen gaan nou eenmaal verkeerd. Misschien kom je iemand anders tegen, waarvan je veel meer gaat houden. Weet gewoon dat het gevoel niet voor altijd zal zijn. Over een tijdje denk je er niet meer aan. Alles komt goed, beloofd <3 x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten