Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2014, 17:31
yahoogle
yahoogle is offline
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een laptop waarmee je simpele games mee kan spelen, denk dan bijvoorbeeld aan:

Minecraft
Modded Minecraft (zwaarder)
Terraria
Browsergames
LoL

Ik zoek een goedkope oplossing, desnoods desktop.

Wie heeft suggesties?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2014, 17:41
Elin3
Elin3 is offline
Uhm, zoek je nu een laptop of een desktop?
In eerste instantie begrijp ik laptop, maar later zeg je dat desktop ook een optie is. Even afgezien van het gamen, waar wil je de PC nog meer voor gebruiken? Ben je van plan binnen nu en 2 à 3 jaar een opleiding te starten (of doe je die al) waarbij het handig is een laptop mee te kunnen nemen naar school? In dat geval kan je nu of over een tijdje beter investeren in een laptop die praktisch is (dus niet te groot) i.p.v. nu een desktop aan te schaffen terwijl je binnen korte tijd eigenlijk meer zult hebben aan een laptop.
Oud 03-02-2014, 17:45
yahoogle
yahoogle is offline
Ik wil het liefste een laptop, voor lan partys en informatica op school, die begint volgend jaar. maar is een desktop echt goedkoper / handiger dan die.

Ik zou hem gebruiken voor

Gaming
Website
Video / foto
Scholieren.com forum
Youtube
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 18:01
Verwijderd
Als je een desktop neemt ben je voor dit soort gamen voor €400 tot €600 echt wel klaar, de komende paar jaar. (klik) Maar als je wil gamen op een laptop gaat het toch een heel stuk meer kosten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 18:02
Elin3
Elin3 is offline
Voor een laptop met dezelfde specificaties (zeker bij meer werkgebeugen, betere procesor, etc.) betaal je vaak wat meer dan voor een desktop, maar als je echt een laptop wil (wat eigenlijk ook handiger is, begrijp ik uit je verhaal), spaar dan gewoon even wat langer en koop een laptop waar je weer een tijd mee vooruit kunt.

Voor het bezoeken van website's, fora en youtube kan je prima uit de voeten met een goedkoper model. Voor video/ foto ligt het er even aan wat je daarmee doet (bewerken in Photoshop/ uitgebreide videobewerkingssoftware vereist betere hardware).

Ik game zelf niet, dus ik gok dat anderen je op dat gebied van beter advies kunnen voorzien
Oud 03-02-2014, 18:25
WolterB
WolterB is offline
Zo lang je games speelt die grafisch praktisch niets vragen kan je met bijna elke laptop of desktop die te koop is wegkomen.
Oud 02-04-2014, 21:19
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Koop het beste een deskop voor gaming. Een laptop vind het op den duur niet zo fijn om zwaar te draaien. Daarvoor zijn die dingen niet gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 16:14
Verwijderd
Een laptop heeft inderdaad minder capaciteit en kan daarom niet de beste hardware met zich mee brengen, je kan natuurlijk een gamelaptop kopen maar die zijn veel te duur.

Maar als ik jouw eisen zie, dan denk ik dat jij geen monster nodig hebt noch een gamelaptop. Dus ik denk dat elke nieuwe laptop hier wel geschikt zal moeten zijn.

Dit zal bijvoorbeeld een laptop kunnen zijn waarbij je het er nog lang mee kan doen en deze laptop zal ook zwaardere games kunnen draaien.

Echter, als ik wil gamen doe ik dat het liefst achter een desktop PC. Ik heb dan een groot scherm ter beschikking en kan dan alles goed zien.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Koop het beste een deskop voor gaming. Een laptop vind het op den duur niet zo fijn om zwaar te draaien. Daarvoor zijn die dingen niet gemaakt.
Wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 16:04
Verwijderd
Acer Aspire V3-772G, alles op 1080p zonder schokken <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten