Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2014, 19:29
Cityside1995
Cityside1995 is offline
Ik zou graag wat hulp van de meiden willen! Ik ben 18 jaar en zij is 17 jaar Maar hier het verhaal..

Paar dagen terug ben ik naast een meisje gaan zitten in de trein (leeuwarden --> Utrecht) omdat het nog als enigste plekje vrij was maar we raakte eigenlijk vrij snel aan de praat, het was gezellig en ik vond het echt een leuke meid om te zien en ze kwam gezellig en betrouwbaar over.
Maar in het kort. zijn we toen in een kroegje beland en toen uit het niets besloten om naar de bios te gaan (wat eigenlijk een grapje was om te gaan. werd het toch sirieus) onderweg en in de kroeg klikte het eigenlijk al meteen erg goed. eenmaal in de bios sloeg ik me arm om der heen en dat vond ze oke (Godzijdank) later pakte ze zelfs me hand en ze was erg moe. En na een tijdje lag ze ook tegen me aan.
daarna hebben we nog gezellig gepraat maar was het wel tijd om naar huis te gaan. Klein afscheidskusje en nummers uitgewisseld zijn we onze weg gegaan.

Eerlijk gezegd ben ik wel geschrokken van hoe snel het ging want zo ken ik me zelf niet blijkbaar voelde het zo erg vertrouwd dat het zo snel ging.

Maar die avond hebben we nog gezellig ge'appt en dag erna ook. en ze vond dat het een gezellig dagje was en ze stemde er mee in om nog is een keer wat samen te gaan doen

Hier de vraag... en ben er eigenlijk best van in de war

Ik vroeg de dag erna of ze zinhad/tijd om wat te gaan doen samen.. ik bood aan om woensdag of donderdag of vrijdaag wat te gaan doen.. omdat ik er van overtuigd was dat ze mij ook wel 'leuk' vond. Maar toen kreeg ik het antwoord : Ik moet even kijken..

Ik zelf denk dan gelijk aan een afwijzing maar denken aan de gezellige dag in de stad twijfel ik.. (ik zou me wel aanstellen maar ik mis het om een vriendin te hebben). ik zou echt graag een mening van een neutraal iemand te horen...

Is ze daadwerkelijk geintresseerd of blijft het bij die ene gezellig dag?

alvast bedankt dames!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2014, 19:52
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik zou jezelf, als ik jou was, niet te afhankelijk opstellen. Als je gelijk de dag erna een berichtje stuurt, kan dat nogal snel gaan voor haar. Geef het een weekje rust en app haar dan weer eens of ze af wil spreken, zo zou ik het doen *als ik een jongen was *

Waarschijnlijk reageert ze nu zo, omdat ze vindt dat het te snel gaat.

Edit: Ik vind het wel een origineel verhaal trouwens! Heel veel succes verder met haar!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 19:59
Cityside1995
Cityside1995 is offline
@Laura_X_

Haha als ik terug denk is het inderdaad een apart maar leuk verhaal! Maar Kan me wel in je antwoord vinden.
Waarschijnlijk ben/was ik te enthousiast, even een paar stappies terug. Nog een paar keer appen en later (als de gesprekken leuk zijn) Nog een keer de vraag stellen!

Bedankt voor je antwoord!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 20:05
Verwijderd
Valt geen fuck over te zeggen aan de hand van één berichtje.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 20:45
Janssen108
Janssen108 is offline
ik moet even kijken..

that's it?

4 woorden zeggen niks lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 21:41
Pluis
Pluis is offline
wat dacht je ervan dat ze het druk heeft en dat ze echt even moet kijken?
Oud 04-02-2014, 23:21
huntingyade
huntingyade is offline
dan vraag je haar om met een datum te komen.
Reageren

Regels voor berichten