Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2014, 15:00
Bola
Bola is offline
Hallo Forumgebruikers

Ik heb een vraagje. Voordat ik de vraag stel wil ik even zeggen dat ik erg hypochondisch ben, ik word er mee geholpen nu. Heel veel kennen mij vast wel van dat asbestverhaal met die school.

In ieder geval, ik heb een beetje last van mijn linkerbal. Als ik aan de onderkant voel , doet het een beetje zeer, als ik er harder op ga drukken doet het nog meer zeer ( Wat volgens mij normaal is). Ik ben ook al langs de huisarts geweest en die zei dat er niks aan de hand was. Maar nog steeds heb ik er last van. De pijn is moeilijk te beschrijven maar ik heb een beetje een irriterend gevoel in mijn liezen. Als ik niks aanraak voel ik niks bij mij scrotum maar wel bij mijn liezen en mijn buik een beetje. Als ik fiets en ik ga over een heuvel heen voel ik het irriteren heel even aan mijn linkerbal aan de onderkant.

Komt dit allemaal omdat dit 'tussen de oren' zit omdat ik hypochonder ben of omdat het echt gewoon pijn doet. Is dit om mij zorgen over te maken?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2014, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Hallo Forumgebruikers

Ik heb een vraagje. Voordat ik de vraag stel wil ik even zeggen dat ik erg hypochondisch ben, ik word er mee geholpen nu. Heel veel kennen mij vast wel van dat asbestverhaal met die school.

In ieder geval, ik heb een beetje last van mijn linkerbal. Als ik aan de onderkant voel , doet het een beetje zeer, als ik er harder op ga drukken doet het nog meer zeer ( Wat volgens mij normaal is). Ik ben ook al langs de huisarts geweest en die zei dat er niks aan de hand was. Maar nog steeds heb ik er last van. De pijn is moeilijk te beschrijven maar ik heb een beetje een irriterend gevoel in mijn liezen. Als ik niks aanraak voel ik niks bij mij scrotum maar wel bij mijn liezen en mijn buik een beetje. Als ik fiets en ik ga over een heuvel heen voel ik het irriteren heel even aan mijn linkerbal aan de onderkant.

Komt dit allemaal omdat dit 'tussen de oren' zit omdat ik hypochonder ben of omdat het echt gewoon pijn doet. Is dit om mij zorgen over te maken?
Nee. Sowieso al omdat de dokter zegt dat er niets is. Denk dat je je bijbal voelt. Die is ook heel gevoelig als je daar aan zit te prutsen. Gewoon vanaf blijven voortaan. En bij een hobbel in de weg even gaan staan op de pedalen. Voorkomt vervelende schokken. Succes!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 06:19
Yannickje
Yannickje is offline
In he begin van de puberteit had ik ook weleens gedurende enkele dagen last van pijnlijk gevoel als ik met een van mijn teelballen ergens tegeaan kwam, bijvoorbeeld bij het kruisen van de benen of bij het aantrekken van een (te) smalle jeans. Maar sedert mijn zestiende is dat niet meer gebeurd.
Oud 16-03-2014, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Hallo Forumgebruikers

ik heb ervaring! wees niet bang. doe een dubbelen onderbroek aan. en na een maand gaat het vanzelf weg. het is een beetje geïrriteerd. ik had het ook.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 23:57
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Geen zorgen. Wees trots op je grote ballen :-) Zo mannelijk, geen ruimte voor het zadel!!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Geen zorgen. Wees trots op je grote ballen :-) Zo mannelijk, geen ruimte voor het zadel!!
Waaruit maak je op dat ie grote ballen heeft? Dit soort klachten kan je ook hebben bij gemiddelde of kleine ballen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 17:55
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
waarschijnlijk heb je je lies verrekt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 18:35
Muffle
Muffle is offline
Jongen - Check
In puberteit - Check
Huisarts zegt dat er niks mis is - Check.

De meeste mannen hebben vele pijnen gehad tijdens de puberteit
Het is naar en je stresst er van, maar gaat vanzelf over.
Over paar weekjes nog zo? Terug naar HA.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten