Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2014, 15:00
Bola
Bola is offline
Hallo Forumgebruikers

Ik heb een vraagje. Voordat ik de vraag stel wil ik even zeggen dat ik erg hypochondisch ben, ik word er mee geholpen nu. Heel veel kennen mij vast wel van dat asbestverhaal met die school.

In ieder geval, ik heb een beetje last van mijn linkerbal. Als ik aan de onderkant voel , doet het een beetje zeer, als ik er harder op ga drukken doet het nog meer zeer ( Wat volgens mij normaal is). Ik ben ook al langs de huisarts geweest en die zei dat er niks aan de hand was. Maar nog steeds heb ik er last van. De pijn is moeilijk te beschrijven maar ik heb een beetje een irriterend gevoel in mijn liezen. Als ik niks aanraak voel ik niks bij mij scrotum maar wel bij mijn liezen en mijn buik een beetje. Als ik fiets en ik ga over een heuvel heen voel ik het irriteren heel even aan mijn linkerbal aan de onderkant.

Komt dit allemaal omdat dit 'tussen de oren' zit omdat ik hypochonder ben of omdat het echt gewoon pijn doet. Is dit om mij zorgen over te maken?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2014, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Hallo Forumgebruikers

Ik heb een vraagje. Voordat ik de vraag stel wil ik even zeggen dat ik erg hypochondisch ben, ik word er mee geholpen nu. Heel veel kennen mij vast wel van dat asbestverhaal met die school.