Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2014, 00:59
Sjaakstra
Sjaakstra is offline
op mijn laptop met windows 7 wou ik muziek downloaden kreeg een heel vaag bestandje en opende dat, nu kan ik geen programmas meer openen er staat:

Kan de toepassing niet correct starten (0x0000142). Klik op OK om de toepassing af te sluiten.

Ik kan dus niets meer openen, ook geen virus scanner e.d.

Hoe krijg ik mijn laptop weer aan de praat?

p.s. dit is verzonden vanaf een andere laptop. En ik had nog nooit een syteemherstelpunt gemaakt helaas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2014, 01:52
Sjaakstra
Sjaakstra is offline
Ik heb het al opgelost ben zelf aan het zoeken/prutsen geweest, had mijn computer opnieuw opgestart in de veilige modus, zodoende kon ik wel Spybot openen, laten scannen en vond 31 problemen, alles weer gerepareerd en nu draait ze weer als een zonnetje. Zo makkelijk kan het zijn
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 08:03
hookee
hookee is offline
En dat in 53 minuten, inclusief het laatste rapport. Goed bezig !
Of ben jij toevallig een marketing medewerker voor Spybot en zit je gewoon vet te spammen?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 14:16
Sjaakstra
Sjaakstra is offline
Haha nee, dit is geen spam en heb ook geen enkel belang voor/in spybot. Ben gewoon een snelle jongen, dat word ook in de maatschappij van je verwacht...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 14:50
ThomasJu
ThomasJu is offline
In de maatschappij wordt ook van je verwacht dat je geen domme dingen doet, zoals rare programma's/bestanden openen waarvan de kans dat er een virus in zit vrij groot is.

En je computer maakt automatisch herstelpunten aan voor je programma's installeert of update, daar hoef je niets voor te doen. Of bedoelde je zo'n herstel CD?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten