Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2014, 21:09
tarwewrat
tarwewrat is offline
Hoi,
Ik Ben al lange tijd op iemand verliefd. Ik dacht dat diegene mij ook wel leuk vond want hij zocht steeds oogcontact enzo. Zn vrienden duwen hem ook steeds op.een vriendschappelijke manier naar me toe. en op whatsapp spammen ze de heletijd zijn naam hartje mijn naam. Ik was niet 100% zeker of hij mij leuk vond, maar hoopte het wel. Ik was echt niet van plan om hem te vragen. omdat Ik dat niet durf. we waren met school een weekje naar Engeland. In de bus waren de jongens heel erg luidruchtig en gingen vieze liedjes zingen. en vieze.herhalen enzo . toen kwamen ze.Bij de jongen uit die Ik leuk vond/vind. het bleek dat zn motto "triootjeee" was. Ik dacht echt OMG! Ik dacht die hele week daaraan. hij heeft zojuist via whatsapp me verkering gevraagt, maar Ik zit Hier heel erg mee. Ik had wel het gevoel dat hij het niet zo leuk vond dat ze de hele tijd zeiden dat.dat zn motto was.
Maar stel dat hij.dat meent, Wie is Dan de derde? en het is gwn goor. een meisje uit tweetalig Havo heeft ook.n vriendje. hij vertelde Tijdens Engeland allrmaal verhalen dat hij ddat meisje ginger neuken enzo.. dat meisje hoorse het maar durfde.er.niets van te.zeggen maar ze.vind het Egt.niet leuk. Ik Ben bang dat hij dat ook.gaat doen... Ik heb Nog.niet.gereageerd... wat moet Ik doen?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2014, 21:12
tarwewrat
tarwewrat is offline
en sorry dat het wat slorsig geschreven is. Ik zit op.mn telefoon en heb "typeaids". maar heb wel mijn best gedaan om het zo goed mogelijk te doen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 21:22
Qimm
Qimm is offline
Vrijwel iedere jongen heeft (zeker in de puberteit) een enorme fascinatie voor trio's. Dus erg zorgwekkend is dat niet direct. En als jij dat niet wil dan heeft hij 2 mogelijkheden. Dat respecteren of het uitmaken. Er is geen enkel scenario waar jij verplicht; tegen je zin in een trio gaat belanden
Oud 21-04-2014, 21:31
tarwewrat
tarwewrat is offline
uhmm Ik was toch niet echt van plan om n trio te gaan maken wany Ik Ben 12 Haha, maar dat wist u natuurlijk niet . we hebben Nog geen verkering, hij heeft het wel gevraagd, en Ik Ben bang dat hij mij ook in zijn "fantasie" gaat betrekken. het liefste zou Ik met hem.erover praten maar dat vind Ik nogal beangstigend...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 21:58
Qimm
Qimm is offline
Zelfs al zou je wel een relatie met hem hebben, dan nog hoef jij niets te doen waar jij je niet fijn bij voelt. Als hij dat niet respecteert, is het geen geschikt vriendje. Maar misschien zijn het alleen maar praatjes/stoerdoenerij en wil hij dat helemaal niet echt.
Oud 22-04-2014, 03:18
Verwijderd
Citaat:
uhmm Ik was toch niet echt van plan om n trio te gaan maken wany Ik Ben 12 Haha, maar dat wist u natuurlijk niet . we hebben Nog geen verkering, hij heeft het wel gevraagd, en Ik Ben bang dat hij mij ook in zijn "fantasie" gaat betrekken. het liefste zou Ik met hem.erover praten maar dat vind Ik nogal beangstigend...
Wat is er erg aan als hij jou in je fantasie betrekt? Het is zijn fantasie, oftewel het gebeurd alleen in zijn hoofd. Daar is niks mis mee. Daarnaast, als je dit al erg vindt, bereid je dan maar eens voor op later..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 08:50
Qimm
Qimm is offline
Nou jaaaa... als je 12 bent kan ik me voorstellen dat je dat nog best schokkend vindt! Man, ik vond seks nog maar een ranzig idee toen ik 16 was!
Oud 22-04-2014, 19:50
Verwijderd
Ik begrijp het ook wel, maar het is dus een normaal iets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten