ik zit in een soort van LDR met iemand. ik zeg soort van omdat we eigenlijk geen relatie hebben.
we vinden elkaar heel leuk en zouden ook iets met elkaar willen beginnen. maar... er is een jongen bij haar in de buurt, ene daan, en dat is haar crush. ze kent hem al zo'n 3 jaar en ze hebben nooit echt iets met elkaar gedaan. ze wilden eens afspreken om te gaan gamen ofzo maar hij zegde steeds af.
ze zei zelf dat ze iets met mij wilt beginnen maar als ze dan iets met daan kan krijgen zal ze dat ook doen...
we praten echt elke dag heel de dag. we skypen zo'n 2 tot 4 uur per dag en in het weekend soms heledagen.
als ik niet met haar praat vraag Iik me af wrm ik niet met haar praat en denk ik constant aan haar.
ik ga over 2 weken voor het eerst naar haar toe

we praten hier al een tijdje over en hebben al een paar plannen. dit zijn echter geen vrienden dingen :/
wij praten 7 van de 10 keer over knuffelen. ik zei dat ik niet bleef slapen bij haar en ze zei dat dat niet erg was omdat we niet hoeven te slapen om te knuffelen. in een paar gesprekken kwam ik er ook achter dat ik met haar hand in hand mag lopen als we gaam winkelen en dat ik aan haar kont mag zitten... ik heb hier geen problemen mee ofzo maar dit zijn toch echt bf gf dingen..... :l
we hebben ook al eens een paar keer over seks gepraat :$
ik ben dit niet van plan totdat ik haar vaker gezien heb en alleen als we een relatie zijn. ik ben redelijk oldschool...
vaak heeft ze het koud en vraagt ze of ik haar op wil warmen. en stuurt ze tientallen kusjes.
ik weet niet wat ik hiermee aan moet.
aan het einde van dit schooljaar moet ze die daan gaam vertellen wat ze voor hem voelt. ok vind dit stiekem heel vervelend. want ze is best knap en daan heeft al eens een paar keer gezecht tegen haar dat hij haar wil.. nouja... neuken..
verder "plaagt" hij haar. vaak met flauwe grapjes of door haar te pootje haken.. ik vind dit meer pesten persoonlijk.
ik voel me slecht omdat ik wil dat daan haar afwijst. ik wil haar die pijn liever sparen....
ik heb dan liever dat zij blij is met hem dan dat ze met mij heeft en niet blij is
ik ben bang dat hij haar gaat gebruiken voor sex en meer niet. ik heb hier al met een vriend over gepraat em hij denkt hetzelfde.
plzzz iemand help!!
ik wordt helemaal gek

((
btw ik ben 15 en bijna 16